PracaGrupypl.praca.dyskusjechce sie zwolnic a nie moge › Re: chce sie zwolnic a nie moge
    From: "cisu" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chce sie zwolnic a nie moge
    Date: Tue, 11 Apr 2006 08:59:58 +0200

    > Szczerze mówiąc nie rozumiem Twojego toku rozumowania. Dlaczego chcesz
    > kombinować i robić komuś pod górkę? Fajnie by Ci było, gdyby sytuacja była
    > odwrotna i to pracodawca usiłował pozbyć się Ciebie w trybie pilnym, za
    > porozumieniem stron, Ty nie bardzo byś chciał (bo nie miałbyś dokąd odejść
    > i zależałoby Ci na tych 3 miesiącach wypowiedzenia), a on zaczął
    > kombinować i próbować szukać na Ciebie haka, żeby usunąć Cię jak
    > najszybciej?
    > Porozmawiaj z nim jak człowiek z człowiekiem, powiedz, jaka jest sytuacja,
> [...]

    ludzie wy chyba albo jesteście pracodawcami polskimi albo z kosmosu!
    czego nie rozumiecie do cholery?
    ciagle slysze droga wolna jak ci sie nie podoba to prosze nie bede stal
    nadrodze! przychodze po podwyzke srednie co 2 mce, ciagle slysze ze nie
    teraz ze to ze tamto, ze jak chce tyle to droga wolna,
    wiec ide znajduje nowego pracodawce, ze swoim obecnym rozmawiam jak z
    czlowiekiem ze chcialem sie zwolnic na mocy porozumienia bo znalazlem inna
    prace, ze chcialbym odejsc w terminie dogodnym dla obu stron zeby wszystkie
    sprawy pozamykac, zeby przekazac obowiazki nowemu czlowiekowi i co slysze,
    ze niewiadomo, ze moze tak moze nie, prosba o zwolnienie lezy juz pare dni
    na biurku u szefa i nic facet zwyczajnie chce mi zrobic na zlosc, wiec co
    mam robic?
    pozatym jak czlowiekowi zalezy na pracowniku to sa inne sposoby okazywania
    tego , prawda?
    cisu