PracaGrupypl.praca.dyskusjechce sie zwolnic a nie moge › [ot]Re: chce sie zwolnic a nie moge
  • Data: 2006-04-16 08:33:14
    Temat: [ot]Re: chce sie zwolnic a nie moge
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > Ale wtedy rzadko sprawa stawiana jest "na ostrzu noza". Z pewnych
    > doswiadczen znajomych wiem, ze sprawa tak jest stawiana zazwyczaj z winy
    > pracodawcy, ktory nie dba o pracownika, stara sie go maksymalnie
    > wykorzystac i jednoczesnie ma opory z tym, by pracownik odszedl... W
    > wielu przypadkach bylo tak, ze pracownik na zlosc szedl na te 3 miesiace
    > na zwolnienie lekarskie.... i pracodawca nic nie ugral i pracownik tez
    > nie....

    sam mialem podobne doswiadczenia: pracowalem bez umowy na pismie, ale
    dostawalem pensje, zus byl oplacany, tylko papierka nie mialem, przez co
    mialem bardzo niestabilna pozycje (z dnia na dzien moglismy sie
    pozegnac). znalazlem sobie nowa prace i pytam czy dadza mi umowe.
    odpowiedz: nie. to ja odchodze, bo mam nowa prace, do widzenia. nie moze
    pan! zus place, to umowa ustna jest wazna, nie moze pan! to podpiszmy ta
    umowe. -nie. rozwaiazalem ustna umowe o prace w trybie natychmiastowym z
    przyczyn pracodawcy.

    pozdr