PracaGrupypl.praca.dyskusjechce sie zwolnic a nie moge › Re: chce sie zwolnic a nie moge
  • Data: 2006-04-11 07:51:31
    Temat: Re: chce sie zwolnic a nie moge
    Od: "cisu" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kto tak powiedział? Czytaj wszystko i najlepiej ze zrozumieniem.
    > Nie widzę niczego złego w Twojej chęci odejścia za porozumieniem stron.
    > Nie rozumiem jedynie szukania sposobu na zrobienia pracodawcy w bambuko,
    > pomimo, że te 3 miesiące wypowiedzenia należą mu się jak psu buda.
    > Jeszcze raz - odwróć sytuację i odpowiedz, czy byłbyś szczęśliwy, gdyby to
    > on usiłował Cię wyrolować na sam koniec Waszej współpracy?
    >
    > --
    > Nixe

    3 mce naleza sie pracodawcy jak psu buda - to fakt niezpreczalny.
    Tylko że ja nie chodze po firmie i nie wykrzykuje do pracodawcy ze jak mu
    sie nie podobam to mnie moze zwolnic natychmiast a ja nie bede roscil praw
    do okresu wypowiedzenia i do odprawy.
    "odwróć sytuację i odpowiedz, czy byłbyś szczęśliwy"???
    Ja zwyczajnie zwróciłem się z prośbą o rozwiąznie umowy. Podałem termin że
    zostane jeszcze 1m-c, a na drugi wezme zaległy urlop.
    Nic nie stoi na przeszkodzie żeby powiedzieć tak proszę bardzo,lub nie nie
    zgdzam sie bo to i tamto.
    Lepiej jest zwodzić, kluczyć, mówić może tak może nie, byle bez żadnej
    konretnej odpowiedzi. O to w tym wszystkim chodzi. Chodzi o zwykłą polską
    złośliwość jakże dobrych, dobrodusznych polskich biznesmenów, którzy są na
    kazdym kroku rypani przez pracowników i ich prawa.