PracaGrupypl.praca.dyskusje › chce byc bogata

  • 21. Data: 2004-01-02 10:36:08
    Temat: Re: chce byc bogata
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > chcę być bogata! jestem inteligentna osobą, kreatywna i chciałabym mieć
    fajną
    > satysfakcjonującą pracę, jaką dokladnie nie wiem moze moglabym byc jakaś
    pani
    > menager, lub kims w podobnej branzy, i duuzo zarabiac ale praca a nie
    > obijaniem sie! mam 19 lat, i chce miec juz fajna prace!!! narazie pracuje
    za
    > te marne 530zl. i mam tego dosc!!!!
    > i jak tu sie dorobic majatku, gdy w lepszej firmie oczekuja kilku lat
    > pracy,doswidczenia itd. moze ktos ma pomysl na zarabianie duzych
> [...]

    z czasem bedziesz zarabiac nie wiele wiecej, ale do konca zycia wystarczy ci
    ledwo na utrzymanie, nic nie zwojujesz musisz sie poddac

  • 22. Data: 2004-01-02 21:09:27
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie bede tego komentowac, bo to totalna bzdura! staralam sie nauczyc, ale
    > to i tak nic nie dalo, mozge napisac w tym samym tekscie jeden wyraz na
    > dwa sposoby itak juz mam!
    > ale krytykuj sobie mnie ok. taki juz jest ten swiat!

    ;) ależ oczywiście że będę krytykował.. .bo to nie Ty [skro nie potrafisz]
    masz go sprawdzać ale nakazać to maszynie ;)
    a to już nie jest bzdurą ;)

    Piotr Żebrowski

  • 23. Data: 2004-01-03 00:01:11
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Witam!
    > chcę być bogata! jestem inteligentna osobą, kreatywna i chciałabym mieć
    fajną
    > satysfakcjonującą pracę,

    Idz do agencji towarzyskiej trollko.

    --
    SQLwysyn

  • 24. Data: 2004-01-03 11:02:46
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "piotr" <p...@w...pl> wrote in message
    > z czasem bedziesz zarabiac nie wiele wiecej, ale do konca zycia wystarczy
    ci
    > ledwo na utrzymanie, nic nie zwojujesz musisz sie poddac

    Z takim podejsciem to najlepiej od razu sie na Bialorus przeprowadzic.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 25. Data: 2004-01-03 11:03:31
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Piotr Żebrowski wrote:
    > Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    masz na to papierek ? teraz wszyscy maja dysortografie, dysleksje itp
    bo sie nie chce uczyc.. i tyle

    > ;) ależ oczywiście że będę krytykował.. .bo to nie Ty [skro nie potrafisz]
    > masz go sprawdzać ale nakazać to maszynie ;)
    > a to już nie jest bzdurą ;)

    a to to juz jest lenistwo. skoro nie umiesz sprawdzic tekstu przed
    wyslaniem ( aby wygladal powaznie i ze soba cos repezentujesz ) to zycze
    szczescia w poszukiwaniu pracy pani "manager"
    jedyne wyjscie dla ciebie to wyjsc za bogatego faceta.

    m.

  • 26. Data: 2004-01-03 11:14:23
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > fajną

    > Idz do agencji towarzyskiej trollko.

    tam sie nie dorobi ;)

    m.

  • 27. Data: 2004-01-03 15:38:42
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    Hello..
    Jesli chcesz byc bogata to pod linkiem ponizej znajdziesz wlasciwa recepte
    (powaznie)
    Tyle ze po angielsku...
    http://www.olypen.com/harmon/rich.htm#cont

  • 28. Data: 2004-01-04 19:09:50
    Od: "wojaczek" <w...@o...pl>

> [...]
    > i jak tu sie dorobic majatku, gdy w lepszej firmie oczekuja kilku lat
    > pracy,doswidczenia itd. moze ktos ma pomysl na zarabianie duzych pieniedzy?

    mówisz że za marne 530zł. może i tak,ale pomyśl o tych co wogóle nie pracują,i
    nie mają kasy a chcieli by pracować. niektórzy nie maja nawet tych marnych 530
    zł. Poza tym praca w internecie to śCIEMA!!! nic tylko piramidy.sama szukam
    pracy i nie jest tak łatwo wogóle pracować ,nawet z wykształceniem. gdybym
    zarobiła tyle co ty skakała bym pod niebiosa z wdzięczności że nie jestem od
    kogoś zależna.do sukcesu dochodzi się powoli!!!Praktyka czyni mistrza.krok po
    kroku. Niema szybkich i łatwych zysków.zawsze to jest kosztem czegoś lub
    kogoś.no to na tyle.pozdrawiam cześć...sorry za szczerość...!

  • 29. Data: 2004-01-05 18:35:13
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Chyba to dysleksją się nazywa, ale pomimo wszystko
    No co Ty? Jest i dysortografia, i dysleksja - to dwie rozne "przypadlosci",
    choc objawy bywaja zblizone ;-)

    PiotrG

  • 30. Data: 2004-01-15 09:14:09
    Od: "Pepa" <p...@p...onet.pl>

    >do sukcesu dochodzi się powoli!!!Praktyka czyni mistrza.krok po
    > kroku. Niema szybkich i łatwych zysków.zawsze to jest kosztem czegoś

    Witam serdecznie,

    do końca bym sie nie zgodził, myśle że czekając na sukces który ma sie
    zdażyć kiedyś tam w życiu - nigdy sie nie doczekasz. Ważne jest żeby odnosic
    chociaż małe sukcesy już teraz.
    1. Praca na etacie - moim zdaniem bardzo ważne jest jak zaczniesz tzn jaka
    bedzie pierwsza praca. Skoro aniołek zarabia 530zł, to chyba nikt nie wrózy
    ze niedługo zacznie zarabiać 5 000zł.
    Inaczej gdy zaczynając kariere wskakujesz od razu na dobre stanowisko (wiem,
    to nie takie proste) zarabiając godne pieniądze (znam kilka takich
    przypadków z życia), nigdy potem już nie schodzi sie poniżej tego poziomu.
    Sprawa znalezienia jeszcze lepszej pracy też jest wtedy dużo prostsza.
    Oczywiście wiąze sie to z wykształceniem, znajomościami itp.
    2. Praca na własną ręke - działalność gospodarcza. Uważam że dzisiaj za
    względu na konkurencie i warunki na rynku - każdy biznes (jeśli ma być
    dochodowy) musi mieć swoją "pompe", tzn efektywny start, reklama..
    (oczywiście bez przesady). Czasy kiedy można było zbudować dużą firme
    zaczynając od sprzedaży fajek na targu sie skończyły.
    Myśle wiec ze start ma kolosalne znaczenie w kształtowaniu przyszłosci, co
    nie znaczy że aniołek3000 jest przegrana - mam nadzieje że osiągniesz swój
    sukces.

    Pozdrowienia dla grupowiczow.
    pepa