PracaGrupypl.praca.dyskusjechce byc bogata › Re: chce byc bogata
    From: "Pepa" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chce byc bogata
    Date: Thu, 15 Jan 2004 10:14:09 +0100

    >do sukcesu dochodzi się powoli!!!Praktyka czyni mistrza.krok po
    > kroku. Niema szybkich i łatwych zysków.zawsze to jest kosztem czegoś

    Witam serdecznie,

    do końca bym sie nie zgodził, myśle że czekając na sukces który ma sie
    zdażyć kiedyś tam w życiu - nigdy sie nie doczekasz. Ważne jest żeby odnosic
    chociaż małe sukcesy już teraz.
    1. Praca na etacie - moim zdaniem bardzo ważne jest jak zaczniesz tzn jaka
    bedzie pierwsza praca. Skoro aniołek zarabia 530zł, to chyba nikt nie wrózy
    ze niedługo zacznie zarabiać 5 000zł.
    Inaczej gdy zaczynając kariere wskakujesz od razu na dobre stanowisko (wiem,
    to nie takie proste) zarabiając godne pieniądze (znam kilka takich
    przypadków z życia), nigdy potem już nie schodzi sie poniżej tego poziomu.
    Sprawa znalezienia jeszcze lepszej pracy też jest wtedy dużo prostsza.
    Oczywiście wiąze sie to z wykształceniem, znajomościami itp.
    2. Praca na własną ręke - działalność gospodarcza. Uważam że dzisiaj za
    względu na konkurencie i warunki na rynku - każdy biznes (jeśli ma być
    dochodowy) musi mieć swoją "pompe", tzn efektywny start, reklama..
    (oczywiście bez przesady). Czasy kiedy można było zbudować dużą firme
    zaczynając od sprzedaży fajek na targu sie skończyły.
    Myśle wiec ze start ma kolosalne znaczenie w kształtowaniu przyszłosci, co
    nie znaczy że aniołek3000 jest przegrana - mam nadzieje że osiągniesz swój
    sukces.

    Pozdrowienia dla grupowiczow.
    pepa