PracaGrupypl.praca.dyskusje › chce byc bogata

  • 11. Data: 2003-12-31 11:28:59
    Temat: Re: chce byc bogata
    Od: a...@o...pl

    ok, dzieki za wszystkie komentarze! bylo mi milo:-)
    teraz ide sie uczyc prawa administracyjnego, bo nikt tego za mnie nie zrobi, a
    nic nie osiagne bez wiedzy, prawda? tak wiec zycze udanej zabawy sylwestrowej
    i spelnienia marzen w nadchodzacym 2004 roku!!!!!!!!!!!
    temat bogactwa juz zamykam, wszystko przede mna!!!
    Pozdrawiam Wszystkich!!!!!!!!!!

  • 12. Data: 2003-12-31 11:29:49
    Od: a...@o...pl

    > a...@o...pl w wiadmości <4...@n...onet.pl>

    > Jesteś narcyzem to na pewno :)

    na pewno nie jestem!

  • 13. Data: 2003-12-31 11:46:15
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    a...@o...pl napisał(a):

    > Witam!
    > chcę być bogata! jestem inteligentna osobą, kreatywna i chciałabym mieć
    fajną

    Chcesz być tylko bogatą ? Jak kiedyś chciałem być piękny i bogaty.

    Ach ta dzisiejsza młodzież, zaniżone ambicje i aspiracje.

  • 14. Data: 2003-12-31 12:15:30
    Od: a...@o...pl

    > fajną
    >
    > Chcesz być tylko bogatą ? Jak kiedyś chciałem być piękny i bogaty.
    >
    > Ach ta dzisiejsza młodzież, zaniżone ambicje i aspiracje.

    zle mnie odbierasz, wlasnie ja juz wszystko mam teraz daze do kariery, mam
    wspanialego nazeczonego, niedlugo sie pobieramy, jetem szczesliwa i zakochana
    osoba, mam wspaniala mame i cala rodzine czego mi wiecej potrzeba i czego moge
    wiecej chciec? nie rozumiem twojego krytycyzmu? wlasnie mam aspiracje by
    zdobyc wiedze - wyksztalcenie i miec dobra prace! czy to zle?

  • 15. Data: 2003-12-31 12:22:47
    Od: "mhl999" <m...@N...gazeta.pl>

    > chcę być bogata!
    to badz!

    > jestem inteligentna osobą, kreatywna
    zapomnialas powiedziec co cie tak naprawde fascynuje

    > i chciałabym mieć fajną satysfakcjonującą pracę
    to zaloz sobie firme bo chyba najbardziej fascynujaca praca jest ta ktora
    sama mozesz sobie zapewnic

    > jaką dokladnie nie wiem
    wroc jak bedziesz tego pewna:)

    > moze moglabym byc jakaś pani menager, lub kims w podobnej branzy,
    to moze zaplanuj kampanie reklamowa dla producenta aparatow cyfrowych?
    sprawdze w tym momencie twoja inteligencje i wyobraznie

    >i duuzo zarabiac
    ktos mi powiedzial ze nawet zlotowka to jest bardzo duzo jesli nie ma sie nic.
    na przyszlosc mowiac duzo podaj konkretna sume:)

    > ale praca a nie obijaniem sie!
    to juz wiesz dlaczego tak malo zarabiasz;)

    > mam 19 lat, i chce miec juz fajna prace!!!
    docen tylko co to masz i spojrz na to z innej perspektywy

    > narazie pracuje za te marne 530zl.
    hehe, stare przyslowie pszczol mowi: lepszy rydz niz nic:)

    > i mam tego dosc!!!!
    to juz dobrze wrozy, okres buntu masz za soba, czas na dzialania:)

    > i jak tu sie dorobic majatku, gdy w lepszej firmie oczekuja kilku lat
    > pracy,doswidczenia itd. moze ktos ma pomysl na zarabianie duzych pieniedzy?
    po prostu naucz sie ryzyka:)

    > pozdrawiam
    dziekuje takze pozdrawiam:)

  • 16. Data: 2003-12-31 15:56:48
    Od: "slimak" <s...@p...pl>

    > to zaloz sobie firme bo chyba najbardziej fascynujaca praca jest ta ktora
    > sama mozesz sobie zapewnic

    chyba to bedzie najlepsza sprawa bo majac swoja firme poswiecasz sie pracy
    dla niej i moim zdaniem masz wieksza satysfakcje z tego ze tworzysz od
    poczatku do konca cos sama. A praca u kogos zawsze bedzie praca u kogos nie
    wazne czy jestes kierownikiem czy nie... wiadomo bedziesz w ta prace tez
    wkladac serce ale... stworzyc firme od poczatku... prowadzic... przezywac te
    dobre i zle chwile (tylko ze niestety w dzisiejszych czasach chyba wiecej
    bedzie tych zlych :( ... to jest to co tygryski lubia najbardziej ;)

  • 17. Data: 2003-12-31 16:21:21
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    a...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > wiecej chciec? nie rozumiem twojego krytycyzmu? wlasnie mam aspiracje by
    > zdobyc wiedze - wyksztalcenie i miec dobra prace! czy to zle?

    Jak chcesz byc bogata to znajdź sobie bogatego męża. Połączysz przyjemne z
    pożytecznym.

  • 18. Data: 2004-01-01 16:24:35
    Od: "Pelias" <b...@N...post.pl>

    Użytkownik wrote:

    > mam dysortografie ( jezeli dobrze napisalam) wiec wybacz jezeli byly
    > jakies bledy

    Nie masz. Chyba ze dysortografia do wg. Ciebie nabyty slownikowstrek.
    Moze zaplacilas komus za odpowiedni papierek, ale *dysortografii* nie masz.

  • 19. Data: 2004-01-01 17:53:52
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mam dysortografie ( jezeli dobrze napisalam) wiec wybacz jezeli byly
    > jakies bledy

    taaa... masz komputer zatem możesz użyć open offica [darmowy] i przed
    wysłaniem korespondencji sprawdzić tekst... ;)
    inaczej to zwykłe lenistwo....

    Piotr Żebrowski

  • 20. Data: 2004-01-01 18:48:19
    Od: a...@o...pl

    > Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > taaa... masz komputer zatem możesz użyć open offica [darmowy] i przed
    > wysłaniem korespondencji sprawdzić tekst... ;)
    > inaczej to zwykłe lenistwo....

    nie bede tego komentowac, bo to totalna bzdura! staralam sie nauczyc, ale to i
    tak nic nie dalo, mozge napisac w tym samym tekscie jeden wyraz na dwa sposoby
    itak juz mam!
    ale krytykuj sobie mnie ok. taki juz jest ten swiat!