PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: cha?upnictwo

  • 1. Data: 2004-08-28 19:06:44
    Temat: Re: cha?upnictwo
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[antyspam]interia.pl>

    Użytkownik "Marzena" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ee178e8f.0408270028.1a668150@posting.google.com
    > Witam!
    > Czy ktos z Was pracuje moze chalupniczo i moglby podac
    namiary do
    > uczciwej firmy. Od dluzszego czasu poszukuje pracy
    chalupniczej. Mam 4
    > miesieczna coreczk? i zalezy mi aby przez jakis czas
    pozostac w domu,
    > jednak sytuacja finansowa jest oplakana wiec bardzo prosze
    > informacje.

    Niestety trudno jest o uczciwą pracę chałupniczą.
    Pamiętam kiedyś mój wujek miał taką pracę, dostał elementy
    do zginania i zginał je w domu przy pomocy dość prostej
    zginarki.
    Raz w miesiącu posłaniec przynosił mu proste blaszki, a
    odbierał zgięte.

    Niektóre firmy oferują tzw. telepracę.
    Ktoś mi opowiadał, że firma była tak zorganizowana, że każdy
    siedział sobie w swoim domku i tworzył łordowe dokumenty,
    przesyłał do siedziby i tam je drukowano, szef podpisywał.
    Dodatkowo taka sekretarka na odległość u siebie w domu
    odbierała telefony, prowadziła rozmowy z klientami,
    uzupełniała bazę danych, a dokumenty wszelkie wysyłała
    internetem do siedziby.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm