PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ze mną jest coś nie tak ?

  • 1. Data: 2004-08-28 16:36:04
    Temat: czy ze mną jest coś nie tak ?
    Od: "Jan" <j...@w...pl>

    Witam wszystkich.
    Nazywam się Janusz Chyliński.
    Usiłowałem zamieścić w pl.praca.oferowana ogłoszenie następującej treści:

    <<Informujemy o możliwości podjęcia pracy zleconej w Austrii.
    Poszukiwani pracownicy:
    XX, XXX, XXXXX.
    Proponowane wynagrodzenie:
    XX Euro za godzinę brutto.
    Wymagania:
    - znajomość jezyka niemieckiego w stopniu podstawowym
    - posiadanie zarejestrowanej, własnej działalności gospodarczej
    - posiadanie konta bankowego
    - wskazane posiadanie własnego samochodu.
    Zakwaterowanie proponowane przez firmy to koszt XX Euro/miesiąc.
    Umowy zawierane są na okres od kilku tygodni do kilku lat.
    Kontakt z przedstawicielem pracodawcy w Austrii:
    XXXXXXXX
    tel: XXXXXXXX pon.-pt. 13.00-15.00
    e-mail: XXXXXXXl#aon.pl
    Informacje e-mail w kraju:
    XXXXXXXXi#wp.pl
    XXXXXXXXi#wp.pl >>

    Może ktoś z Was wie, co jest nie tak z tym ogłoszeniem ?

  • 2. Data: 2004-08-28 16:43:30
    Temat: Re: czy ze mną jest coś nie tak ?
    Od: "Jan" <j...@w...pl>

    > Usiłowałem zamieścić w pl.praca.oferowana ogłoszenie następującej treści:

    Przepraszam, powinno być "bezskutecznie"

  • 3. Data: 2004-08-28 17:06:49
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    Jan wrote:

    > Przepraszam, powinno być "bezskutecznie"

    Używałeś polskich znaków nie deklarując kodowania w nagłówku.
    Skonfiguruj poprawnie swojego OE.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl

  • 4. Data: 2004-08-28 17:32:11
    Od: "Jan" <j...@w...pl>

    > Używałeś polskich znaków nie deklarując kodowania w nagłówku.
    > Skonfiguruj poprawnie swojego OE.
    >
    > --
    > Paweł Goleń

    Serdeczne dzięki

    Janusz

  • 5. Data: 2004-08-28 17:32:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Nie przeczytałeś http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ, prawda?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2004-08-28 17:45:40
    Od: "Jan" <j...@w...pl>

    > Nie przeczytałeś http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ,
    prawda?
    > --
    > Przemysław Maciuszko

    Prawda...

    Janusz Chyliński

    PS 1. Nie znam się na kodowaniu, więc wysłałem ponownie bez pz.
    PS 2. Jeżeli coś jest dalej nie tak, to czy mogę wiedzieć co ?

  • 7. Data: 2004-08-29 19:28:35
    Od: "chris" <h...@w...pl>

    ZMIANA KODOWANIA W OE:
    Narzedzia -> Opcje -> Czytanie -> Czcionki -> (pole kodowanie) wybierz :
    Europa Środkowa ISO .