PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak skasować post z ppo?

  • 1. Data: 2004-08-28 18:03:48
    Temat: Jak skasować post z ppo?
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Czytnik - nie pozwala.
    Googlałem - nie ma informacji.
    Ktoś radził pisać na pl.news.admin - ale tam chyba moderator zapadł w
    stuletni sen.
    Pisałem do moderatora ppo - bez odpowiedzi.
    Ludzie od tygodnia odpowiadają na moje nieaktualne ogłoszenie, a ja
    nie nadążam z przepraszaniem ich za zamieszanie :(

    P.

  • 2. Data: 2004-08-28 18:13:12
    Temat: Re: Jak skasować post z ppo?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:

    > Pisałem do moderatora ppo - bez odpowiedzi.

    Nie wiem gdzie i co pisałeś, ale na pewno nie do moderatora.
    Zakładam, że pisałeś na odpowiedni adres, więc po prostu napisz ponownie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-08-28 18:29:36
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Nie wiem gdzie i co pisałeś, ale na pewno nie do moderatora.
    > Zakładam, że pisałeś na odpowiedni adres, więc po prostu napisz ponownie.

    Wysłałem przed chwilą ponownie tego maila.

    P.

  • 4. Data: 2004-08-28 19:32:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:

    > Wysłałem przed chwilą ponownie tego maila.

    W takim razie musisz go wysyłać na błędny adres.
    Przeczytaj FAQ.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2004-08-28 19:38:33
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > W takim razie musisz go wysyłać na błędny adres.
    > Przeczytaj FAQ.

    Wysyłałem go na Twój adres - s...@h...pl. Teraz wysłałem na p...@h...pl,
    jeśli takim problemem jest przeczytanie tego maila we własnej skrzynce.

    Twój wytresowany,

    P.

  • 6. Data: 2004-08-28 19:44:09
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Paszczak <s...@h...pl> wrote:

    > Wysyłałem go na Twój adres - s...@h...pl. Teraz wysłałem na ppo (at) hell.pl,

    W takim razie przy pierwszych dwóch razach wysłałeś go źle.
    A wystarczyło zajrzeć do FAQ :)

    > jeśli takim problemem jest przeczytanie tego maila we własnej skrzynce.

    Rozczaruję Cię, ale filtruję maile związane z ppo w prywatnej skrzynce.
    Poza tym dziękuję za nakarmienie harvesterów adresem ppo :/

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-08-28 19:47:03
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > W takim razie musisz go wysyłać na błędny adres.
    > Przeczytaj FAQ.

    Wysyłałem go na Twój adres - sal (at) hell.pl. Teraz wysłałem na
    ppo (at) hell.pl, jeśli takim problemem jest przeczytanie tego maila
    we własnej skrzynce.

    Twój wytresowany,

    P.