PracaGrupypl.praca.dyskusje › carrfour - opinie

  • 11. Data: 2006-11-22 15:38:19
    Temat: Re: carrfour - opinie
    Od: "bswiatek" <b...@n...onet.pl>

    > człowieka wchodzącego na obiekt z plecaczkiem, który ci w delikatnych
    > słowach powie, co se możesz wsadzić w szafeczkę bez odpowiedzialności
    > majątkowej.

    Mozesz rozwinac temat? Czy 'ochroniarz' moze zabronic wejscia do sklepu?
    Zawsze mi dzialaja na nerwy, gdy traktuja mnie jak potencjalnego zlodzieja.

    --
    pozdrawiam
    bswiatek

  • 12. Data: 2006-11-22 16:05:16
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 22 Nov 2006 16:38:19 +0100, bswiatek <b...@n...onet.pl>
    w <ek1quv$ke1$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Mozesz rozwinac temat? Czy 'ochroniarz' moze zabronic wejscia do sklepu?

    No co ty. Właśnie zajebiście wyglądają, gdy po kilku minutach uprzejmej
    acz stanowczej rozmowy na temat nieoddawania plecaczka do przechowalni,
    gdy padają pytania typu "A biorą państwo odpowiedzialność majątkową?" a
    następnie "A mają państwo dyplomowanego rzeczoznawcę?" w końcu stwierdza
    się "Wzywa Pan policję? Niee? No to co, zabroni Pan mi wejść do sklepu?
    Jak? Będzie mnie Pan bił?".
    Najbardziej bucowy był ochroniarz w Saturnie w Arkadii, rewidować mnie
    chciał.

    > Zawsze mi dzialaja na nerwy, gdy traktuja mnie jak potencjalnego zlodzieja.

    Ja ich wtedy traktuję jako źródło zdrożnej rozrywki.

    O, jeszcze jeden ochroniarz mi się przypomniał, w jakimś supersamie na
    Kabatach, miałem pleck tak z 80 albo 85 litrów, chciał, żebym go oddał
    do przechowalni.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 13. Data: 2006-11-22 17:20:02
    Od: MK <X...@p...fm>

    Any User napisał(a):

    > I co się później okazało: gość wpadł na pomysł traktowania klientów
    > zgodnie z ich klasą społeczną, wskutek czego obsługa w tej drugiej
    > restauracji nie była tak sobie chamska po prostu, ale była chamska
    > właśnie celowo. A mimo to obie restauracje odnotowywały niewielki, acz
    > stały wzrost liczby klientów.

    I pewnie jesteś tam stałym bywalcem ?

    MK

  • 14. Data: 2006-11-22 17:49:49
    Od: "Any User" <a...@d...com>

    > I pewnie jesteś tam stałym bywalcem ?

    Nie. Nie jestem, nie byłem i nie będę (choćby z tego powodu, że nie
    zamierzam do tego miasta wracać), natomiast ten gość był znajomym mojego
    kuzyna, wskutek czego wiem to i owo nt. tych restauracji.

    Ach, może warto dopisać, że ta restauracja klasy wyższej powstała o ok. rok
    wcześniej od drugiej i zdążyła dość szybko zostać znana.

  • 15. Data: 2006-11-23 00:14:20
    Od: robbi <r...@n...com>

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > O, jeszcze jeden ochroniarz mi się przypomniał, w jakimś supersamie na
    > Kabatach, miałem pleck tak z 80 albo 85 litrów, chciał, żebym go oddał
    > do przechowalni.

    No ja mu sie nie dziwie - lekko zmiescilbys tam 3 kasjerki z utargiem i
    zawartoscia przykasowych lodowek. ;)

    --
    pzdr
    robbi

  • 16. Data: 2006-11-27 22:30:37
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnem8dts.ecf.jakub@jakub.kofeina.net...

    > [..]
    >
    > Do tego, że przedpiszca jest moronem, to się zgadzamy, ale jedna linijka
    > wystarczy.
    >
    > A to, co było poniżej, daje powody do zastanowienia, jak zareagujesz na
    > człowieka wchodzącego na obiekt z plecaczkiem, który ci w delikatnych
    > słowach powie, co se możesz wsadzić w szafeczkę bez odpowiedzialności
    > majątkowej.
    > Bo jeżeli się dasz wyprowadzić z równowagi, to słabo widzę taką pracę.

    nie daje plecaka nie wchodzi na sale !!!!

    proste zasady !!

    nawet prosty czlowiek zrozumie !!

    a jak nie zrozumie to nie wejdzie i tyle !!

  • 17. Data: 2006-11-27 22:33:12
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnem8t9s.2bt.jakub@jakub.kofeina.net...
> [...]
    >
    > O, jeszcze jeden ochroniarz mi się przypomniał, w jakimś supersamie na
    > Kabatach, miałem pleck tak z 80 albo 85 litrów, chciał, żebym go oddał

    to moze pochwal sie ile razy dostalej wpier*** od ochroniarzy..

  • 18. Data: 2006-11-28 09:02:01
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 23:30:37 +0100, rs <r...@w...pl>
    w <ekfoug$46f$1@news.onet.pl> napisał:

    > nie daje plecaka nie wchodzi na sale !!!!

    A masz na to jakies poparcie, czy tylko 4 wykrzykniki?

    > proste zasady !!
    > nawet prosty czlowiek zrozumie !!
    >
    > a jak nie zrozumie to nie wejdzie i tyle !!

    O, dochodzimy do ciekawego momentu: i co takiemu człowiekowi zrobisz?
    Będziesz go bił? Szarpał?

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 19. Data: 2006-11-28 09:03:58
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Mon, 27 Nov 2006 23:33:12 +0100, rs <r...@w...pl>
    w <ekfp3b$4ji$1@news.onet.pl> napisał:

    [ ... ]
    > to moze pochwal sie ile razy dostalej wpier*** od ochroniarzy..

    Ani razu, hehe, bo jednak najwyraźniej są nauczeni, że tak na prawdę to
    wiele nie mogą, gdy klient jest uprzejmy i asertywny i odmawia oddania
    plecaka do przechowalni, z której każdy go może wziąć a sklep nie ponosi
    odpowiedzialności materialnej.
    Przechowalnia jest dla mojej wygody, a nie dla wygody sklepowych
    ochroniarzy.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 20. Data: 2006-11-28 11:05:55
    Od: robbi <r...@n...com>

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > O, dochodzimy do ciekawego momentu: i co takiemu człowiekowi zrobisz?
    > Będziesz go bił? Szarpał?

    powie "spieprzaj dziadu" ;]

    --
    pzdr