PracaGrupypl.praca.dyskusjecarrfour - opinie › Re: carrfour - opinie
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: carrfour - opinie
    Date: Wed, 22 Nov 2006 16:05:16 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 22 Nov 2006 16:38:19 +0100, bswiatek <b...@n...onet.pl>
    w <ek1quv$ke1$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Mozesz rozwinac temat? Czy 'ochroniarz' moze zabronic wejscia do sklepu?

    No co ty. Właśnie zajebiście wyglądają, gdy po kilku minutach uprzejmej
    acz stanowczej rozmowy na temat nieoddawania plecaczka do przechowalni,
    gdy padają pytania typu "A biorą państwo odpowiedzialność majątkową?" a
    następnie "A mają państwo dyplomowanego rzeczoznawcę?" w końcu stwierdza
    się "Wzywa Pan policję? Niee? No to co, zabroni Pan mi wejść do sklepu?
    Jak? Będzie mnie Pan bił?".
    Najbardziej bucowy był ochroniarz w Saturnie w Arkadii, rewidować mnie
    chciał.

    > Zawsze mi dzialaja na nerwy, gdy traktuja mnie jak potencjalnego zlodzieja.

    Ja ich wtedy traktuję jako źródło zdrożnej rozrywki.

    O, jeszcze jeden ochroniarz mi się przypomniał, w jakimś supersamie na
    Kabatach, miałem pleck tak z 80 albo 85 litrów, chciał, żebym go oddał
    do przechowalni.

    ja czyli jakub
    Revoke.