PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zagranicze grupy dyskusyjne odnosnie pracy?

  • 1. Data: 2006-11-21 09:45:33
    Temat: Zagranicze grupy dyskusyjne odnosnie pracy?
    Od: Magda <n...@s...pl>

    Witam,
    Czy znacie jakieś zagraniczne grupy dyskusyjne podobne do
    pl.praca.oferowana/szukana/dyskusje ?
    Interesuje mnie takie państwa jak Niemcy, Anglia, Hiszpania, Włochy,
    Szwecja itp.
    Z góry wielkie dzięki za pomoc.

    --
    Wysłano z serwisu http://www.biuro-pracy.com

  • 2. Data: 2006-11-21 16:57:23
    Temat: Re: Zagranicze grupy dyskusyjne odnosnie pracy?
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Magda" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Interesuje mnie takie państwa jak Niemcy,

    Weszedłem kiedyś na takie grupy, ale one się sporo różnią od polskich.
    Żadnej inteligentnej pracy tam nie znajdziesz, bo w Niemczech bardzo dobrze
    robi to Arbeitsamt a na ichniej praca.dyskusje martwią się tylko, czy nie za
    mało grili będzie przygotowanych na kolejnym zaplanowanym strajku.

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-11-22 05:43:44
    Od: Magda <n...@s...pl>

> [...]
    > robi to Arbeitsamt a na ichniej praca.dyskusje martwią się tylko, czy nie za
    > mało grili będzie przygotowanych na kolejnym zaplanowanym strajku.

    Nie wiem jaka jest niemiecka grupa dyskusyjne, ale na ie.jobs praktycznie
    nic nie ma.
    Podobnie na uk.jobs.wanted/ofered

    --
    Wysłano z serwisu http://www.biuro-pracy.com