PracaGrupypl.praca.dyskusje › carrfour - opinie

  • 1. Data: 2006-11-21 18:50:06
    Temat: carrfour - opinie
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    jak w temacie.

    napiszcie jakie macie opinie na temat pracy w tym hipermarkecie.
    bo zaczalem pracowac wlasnie w carffourze i nie wiem czego sie mam
    spodziewac na co nastawiac itp.

    dział: ochrona
    stanowisko : pracownik monitoringu

    wszyskie opinie oczywiscie prawdziwe mile widziane.

    z gory thx

  • 2. Data: 2006-11-21 20:10:29
    Temat: Re: carrfour - opinie
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    rs zapodał(a):

> [...]
    > dział: ochrona
    > stanowisko : pracownik monitoringu
    > wszyskie opinie oczywiscie prawdziwe mile widziane.

    Tak bez złośliwości - warto wiedzieć, w jakiej się firmie pracuje (chociaż pisownia).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-11-21 20:10:57
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 21-11-2006 o 21:10:29 DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl>
    napisał(a):

    > rs zapodał(a):

    > Tak bez złośliwości - warto wiedzieć, w jakiej się firmie pracuje
    > (chociaż pisownia).

    "Ochroniaże Sóper Pitból"? :D

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 4. Data: 2006-11-21 23:23:45
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Masz sie nastawiac na zlodziei , zlodziei i jeszcze raz zlodziei. Przeciez
    to wiadome ze nie bedziez robil za rycerza i nie bedziesz bronic slicznych
    kasjerek przy kasie buraku tylko bedziesz wypatrywal czy jakis emeryt albo
    emerytka nie chowaja salami do majtek.

  • 5. Data: 2006-11-22 00:33:50
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "rs" ...

    > dział: ochrona
    > stanowisko : pracownik monitoringu

    a mozesz napisac jakie sa zarobki (za godzine).

    tia

    --
    T.F.

  • 6. Data: 2006-11-22 06:51:16
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "PPC" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    [..]
    > Przeciez to wiadome ze nie bedziez robil za rycerza i nie bedziesz bronic
    > slicznych kasjerek przy kasie buraku tylko bedziesz wypatrywal czy jakis
    > emeryt albo emerytka nie chowaja salami do majtek.

    jakis ty tępy debilu
    ta twoja odpowiedz świadczy ze jestes totalnym imbecylem.

    nie o takie odpowiedzi i nie od takich ludzi jak ty ciemnoto mi chodzi
    imbecyle maja mi nie odpowiadac wcale tylko normalni ludzie, "paniał ili
    niet"?

  • 7. Data: 2006-11-22 07:09:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu rs porozsypywal nastepujace haczki:
    > nie o takie odpowiedzi i nie od takich ludzi jak ty ciemnoto mi chodzi
    > imbecyle maja mi nie odpowiadac wcale tylko normalni ludzie, "paniał ili
    > niet"?
    ROTFL
    Mozesz od razu poprosic szefa o podwyzke i awans. W uzasadnieniu podaj
    ze masz predyspozycje do tej pracy. Tylko poczekaj jak sie watek
    rozwinie, wyslij jescze pare takich wypowiedzi, calosc wydrukuj i zanies
    szefowi.
    Na podstawie moich doswiadczen w kontaktach z 'ochrona' w marketach to
    dobrze rokujesz;p
    --
    badzio

  • 8. Data: 2006-11-22 08:17:00
    Od: robbi <r...@n...com>

    badzio napisał(a):

    > Na podstawie moich doswiadczen w kontaktach z 'ochrona' w marketach to
    > dobrze rokujesz;p

    Hehehe ;)

    A serio - to chyba powoli sie te ochrony cywilizuja.
    Aczkolwiek zauwazylem pewna prawidlowosc - w Tesco ochroniarze reaguja
    znacznie bardziej nerwowo na pikanie bramki niz w oddalonym o 1500m
    Piotrze i Pawle - tutaj jak pika to ochroniarza z milym wyrazem twarzy
    podejdzie i poprosi zeby dac kasjerce perfum/
    czy_co_tam_ma_zabezpieczenie zeby jeszcze raz "rozbroila" i po sprawie.
    Czesto i gesto sa usmiechnieci i pogodni (serio - ja wiem ze to kloci
    sie ze stereotypem).
    W Tesco z kolei sa bardziej mrukliwi i ponuraccy ale juz nie rzucaja sie
    na kupujacych jak jakies sepy na padline.
    Slyszalem ostanio opinie ze takie roznice wynikaja po czesci z tego dla
    jakiej czesci spoleczenstwa jest sklep. PiP ma opinie sklepu dla "klasy
    sredniej" (cokolwiek ma to znaczyc) natomiast Tesca, Real'e i inne to
    dla szerokich mas (w domysle ze tu przychodza tez biedni ktorzy kradna w
    zwiazku z czym ochroniarze maja bardziej bojowe nastawienie).
    Jakkolwiek takie podzial na kasty i sklepy dla nich jest, jak dla mnie,
    dziwaczny, to roznica w poziomie obslugi (no i cen) jest zauwazalna.

    Swego czasu najbardziej buraczana i chamska ochrona byla w MediaMarkt w
    Poznanskim M1. Ostanio jak tam zawitalem - kompetentni i rzeczowi. Wiec
    chyba zmiany ida ogolnie na lepsze.

    A tak ogolnie - to taka praca ochroniarza IMHO malo ciekawa i przyjemna.

    --
    pzdr
    robbi

  • 9. Data: 2006-11-22 08:34:25
    Od: "Any User" <a...@d...com>

> [...]
    > szerokich mas (w domysle ze tu przychodza tez biedni ktorzy kradna w
    > zwiazku z czym ochroniarze maja bardziej bojowe nastawienie).

    Zgadza się, co do tego społeczeństwa, aczkolwiek bojowe nastawienie nie
    wynika raczej samo z siebie, tylko z odpowiedniego przeszkolenia, lub po
    prostu dyrektyw/sugestii.

    W moim rodzinnym mieście kilka lat temu (bo jak jest dzisiaj, nie śledzę)
    pewien gość otworzył sobie po obu stronach jednej ulicy dwie restauracje.
    Jedna klasy wyższej, dość znana, druga klasy bardzo niskiej. W pierwszej
    obsługa była bardzo miła, w drugiej dość chamska i grubiańska (przy czym
    klientów im nie ubywało).

    I co się później okazało: gość wpadł na pomysł traktowania klientów zgodnie
    z ich klasą społeczną, wskutek czego obsługa w tej drugiej restauracji nie
    była tak sobie chamska po prostu, ale była chamska właśnie celowo. A mimo to
    obie restauracje odnotowywały niewielki, acz stały wzrost liczby klientów.

  • 10. Data: 2006-11-22 11:42:52
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 22 Nov 2006 07:51:16 +0100, rs <r...@w...pl>
    w <ek0s17$poo$1@news.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "PPC" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    [..]
    > jakis ty tępy debilu

    Do tego, że przedpiszca jest moronem, to się zgadzamy, ale jedna linijka
    wystarczy.

    A to, co było poniżej, daje powody do zastanowienia, jak zareagujesz na
    człowieka wchodzącego na obiekt z plecaczkiem, który ci w delikatnych
    słowach powie, co se możesz wsadzić w szafeczkę bez odpowiedzialności
    majątkowej.
    Bo jeżeli się dasz wyprowadzić z równowagi, to słabo widzę taką pracę.

    ja czyli jakub
    Revoke.