PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobotny absolwent pyt.

  • 1. Data: 2004-07-18 21:16:26
    Temat: bezrobotny absolwent pyt.
    Od: "Beatka" <s...@i...net.pl>

    Prosze Was o pomoc jako ekspertow ;) poniewaz spieram sie z kolezanka na
    temat tego czy absolwent wyzszej uczelni ktory nie pracowal moze ubiegac sie
    o jakas pomoc finansowa od urzedu pracy jako bezrobotny. Gdzies obilo mi sie
    o uszy ze wspomniana kase dostaje sie po przepracowaniu min. 6 mcy. Czy ktos
    moze mi dokladnie powiedziec jak to jest?

    Beata

  • 2. Data: 2004-07-19 11:37:33
    Temat: Re: bezrobotny absolwent pyt.
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

> [...]
    ktos
    > moze mi dokladnie powiedziec jak to jest?

    Jedynie w postaci I pracy lub oplacenia kursow (po spelnieniu pewnych
    warunkow).
    --
    Olleo

  • 3. Data: 2004-07-19 16:38:18
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > o uszy ze wspomniana kase dostaje sie po przepracowaniu min. 6 mcy. Czy ktos
    > moze mi dokladnie powiedziec jak to jest?

    aby nabyć prawo do zasiłku trzeba mieć przepracowane minimum 12 mies. w ciągu
    ostatnich 18 miesięcy. Więc jeżeli nie pracowałaś to możesz się zarejestrować w
    PUP aby mieć ubezpieczenie zdrowotne, zapisać się na szkolenie, pójść na staż
    (pod warunkiem, że nie ukończyłaś 27 lat a szkołę ukończyłaś w ciągu ostatnich
    12 miesięcy, starać się o prace interwencyjne lub roboty publiczne.
    czytaj:
    www.1praca.gov.pl
    www.praca.gov.pl
    pozdrawiam
    magda

  • 4. Data: 2004-07-20 16:20:59
    Od: "Beatka" <s...@i...net.pl>

> [...]
    ostatnich
    > 12 miesięcy, starać się o prace interwencyjne lub roboty publiczne.

    Bardzo Ci dziekuje :)

  • 5. Data: 2004-07-21 05:05:42
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ostatnich
    > 12 miesięcy, starać się o prace interwencyjne lub roboty publiczne.

    Troszkę dokładniej: Nie ukończyłaś 25 lat (tu nie ma znaczenia ukończenie
    szkoły), a w przypadku absolwentów szkół wyższych nie ukończyłaś 27 lat i
    nie minęło 12 miesięcy od ukończenia szkoły.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-07-21 18:21:51
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > szkoły), a w przypadku absolwentów szkół wyższych nie ukończyłaś 27 lat i
    > nie minęło 12 miesięcy od ukończenia szkoły.

    o właśnie, dziękuje Panie Waldku, wypadło mi to gdzieś po drodze:)
    magda