PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobotny, a umowa o dzieło › Re: bezrobotny, a umowa o dzieło
    From: "Greg" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bezrobotny, a umowa o dzieło
    Date: Thu, 2 Oct 2003 20:31:59 +0200

    "Bożena" w wiadomości news:blh2t7$m39$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > w tym momencie nie wiem czy powinieneś sie zarejestrować
    > jako absolwent, chyba tylko jako normalny bezrobotny,
    > bo już pracowałeś.

    A jaka to praca na umowe zlecenie, czy o dzielo? To jest tylko jakis dochod
    i nic wiecej. Ja sie zarejestrowalem i przyznano mi statut absolwenta
    chociaz wykazalem umowy zlecenie w czasie ostatnich 365 dni przed
    rejestracja. Aby im sie nie pomylilo dodatkowo pytalem, czy po umowie
    zlecenie moge miec statut absolwenta - moge. Dalej jednak nie bylem pewien
    ;-P Znajomy przedzwonil wiec do PUP gdzie zna pewna kierowniczke i uslyszal
    po raz kolejny to samo - jesli nie bylo umowy o prace w ostatnich 365
    dniach, to statut absolwenta sie nalezy.

    Pewna osoba z tej grupy twierdzila, ze znalazlem sposob na ominiecie
    przepisow. Prawda jest jednak taka, ze niczego omijac nie musialem bo kogo
    bym nie pytal powtarzal mi to samo. No ale nie wykluczam, ze caly PUP i
    jeszcze pare innych osob bylo w bledzie i korzystam (swoja droga juz drugi
    raz) z tego przywileju bezprawnie.

    pozdrawiam
    --
    Greg