PracaGrupypl.praca.dyskusje › bezrobocie

  • 1. Data: 2006-02-24 16:08:09
    Temat: bezrobocie
    Od: "b...@p...onet.pl" <b...@p...onet.pl>

    czy jest szansa na zmniejszenie bezrobocia w Polsce?

  • 2. Data: 2006-02-24 16:43:09
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > czy jest szansa na zmniejszenie bezrobocia w Polsce?
    >
    > --
    Nie ma. Tomek

  • 3. Data: 2006-02-24 17:30:57
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik b...@p...onet.pl napisał:
    > czy jest szansa na zmniejszenie bezrobocia w Polsce?

    jest.

  • 4. Data: 2006-02-24 17:47:21
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > jest.
    Podziel się wiedzą. Bo bez holokaustu starszych obywateli się nie zmniejszy. Tomek

  • 5. Data: 2006-02-24 18:40:03
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podziel się wiedzą. Bo bez holokaustu starszych obywateli się nie zmniejszy.
    Tomek

    No przecież ci starsi obywatele teraz to wypasione są i nie tak łatwo ich
    uglebić. Do tego uglebiania to trzeba sporo ludzi zatrudnić i dlatego spadnie
    bezrobocie.
    A ci starsi od którego roku mają być?

    --
    vertret

  • 6. Data: 2006-02-24 20:26:56
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > uglebić. Do tego uglebiania to trzeba sporo ludzi zatrudnić i dlatego spadnie

    Nie dasz wiary ale niektórzy pozwalają sobie żyć i 67 lat. A są tacy co i
    więcej. W związku z tym zakład utylizacji szmalu ma dodatkową robotę. Jakby
    staruszkowie nie byli tacy upierdliwi i żyli do przejścia na emeryturę to tylko
    by ten zakład pobierał pieniądze. Mnie się wydaje że uglebianie będzie
    rozpoczęte od najstarszych roczników i pójdzie w dół do zaplanowanego efektu.
    Jakiś czas temu powstały dwa projekty ustaw. W pierwszej wnoszono o to żeby
    emeryci mogli przechodzić przy czerwonym świetle, kąpać się w miejscach
    niestrzezonych i jeść wszystkie grzyby jakie znajdą w lesie. Ten jest w drugim
    czytaniu. A drugi projekt zezwalał na rozjechanie emeryta. Ale nie na chodniku.
    Jakieś fory musiały być. Za to przejeżdzający miał dostawać dwie emerytury
    przejechanego. Nie przeszedł. Bo w projekcie był zapis że trzeba uszy przynieść,
    żeby dwa razy kasy ktoś nie wziął. Tomek

  • 7. Data: 2006-02-25 13:09:57
    Od: d...@g...pl

    Zmniejszy sie, zmniejszy. Coraz wiecej bezrobotnych wyjezdza za granice. Co roku
    mlodzi koncza uczelnie- w Polsce sie nie przydadza, wiec wyjada na zachod. Kazdy
    kto sadzi ze ten kto mial wyjechac- wyjechal myli sie. Wiec glowa do gory! :)

  • 8. Data: 2006-02-25 17:24:28
    Od: SenSei <y...@s...poczta.onet.pl>

    Dnia 25 Feb 2006 14:09:57 +0100, d...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > kto sadzi ze ten kto mial wyjechac- wyjechal myli sie. Wiec glowa do gory! :)

    MI sie wydaje osobiscie ze bezrobocie jest zawyzone. Znaczna ilosc osob
    pracuje w szarej strefie, ostatnio w jakims artykule czytalem, ze ci co
    wyjezdzaja na zachod dorywczo sa zarejestrowani jako bezrobotni wiec pewnie
    bezrobocie jest faktycznie nizsze. Do tego nalezy doliczyc bezrobocie
    dobrowolne, wiec moze jest troche lepiej jak to statystyki pokazuja.
    SenSei