PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
  • Data: 2005-12-09 13:11:47
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    --- Przytoczę fragment wypowiedzi w jednym z wątków na tej grupie:

    "
    >Ty sędzio (Adam O.) przewodniczący ssqrrwwyyssyynnie,

    --- i Twoja "celna" riposta:

    "Łoł widzę problemy emocjonalne ale można to zrobić na spokojnie, zaskarżyć
    sąd odwoływać się aż do sądu najwyższego, zadzwonić do GW lub RW lub RZ lub
    innego medium, a nie pienić gębę!"

    --- i moje pytanie:

    Dlaczego innych strofujesz za wulgaryzm i zbędne emocje, a sam później
    używasz języka rodem z rynsztoka? Z tego wynika, że Twoje słowa są tyle
    warte co błoto na lewym chlapaczu mojego auta, które zaschło i nie chce
    odpaść...
    Rozumiem skąd problemy z pracownikami - kto by chciał pracować dla
    takiego buca ;)
    Trzym się!