PracaGrupypl.praca.dyskusje › bank

  • 1. Data: 2002-01-03 21:43:59
    Temat: bank
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Jakim pracodawcą jest Raiffeisen Bank Polska - Warszawa
    Proszę o każdą informację, najchętniej od byłych lub obecnych pracowników

  • 2. Data: 2002-01-04 08:12:37
    Temat: Re: bank
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakim pracodawcą jest Raiffeisen Bank Polska - Warszawa
    > Proszę o każdą informację, najchętniej od byłych lub obecnych pracowników

    To zalezy gdzie chcesz pracowac - jaki pion, ale generalnie jest oki -
    premie, trzynastki, nawet podwyzki bywaja:) co dzis jest nie do pogardzenia,
    pensja wplywa regularnie, i da sie z niej wyzyc (ale to juz zalezy od ciebie
    of coz:) Generalnie - polecam.
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 3. Data: 2002-01-04 17:27:40
    >Jakim pracodawcą jest Raiffeisen Bank Polska - Warszawa
    >Proszę o każdą informację, najchętniej od byłych lub obecnych pracowników

    z tego co ja slyszalem to jest spoko, niezly socjal, mozna pare rzeczy sie
    nauczyc
    mowie ofkorz o dziale IT,
    chociaz IMHO zagrali dziwnie proponujac prace programistom na umowe-zlecenie
    no ale szczegulów nie znam...

    pozdrawiam
    Czarek

  • 4. Data: 2002-01-04 17:40:54
    Od: c...@a...pl (Cezary Stypulkowski)

> [...]

    >nauczyc
    >mowie ofkorz o dziale IT,
    >chociaz IMHO zagrali dziwnie proponujac prace programistom na
    ^^^^^^^^^

    heh.. slownik chyba sobie musze kupic :)

    pozdrawiam
    Czarek

  • 5. Data: 2002-01-04 19:07:19
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Mówię o dziale audytu wewnętrznego :))

    Użytkownik Cezary Stypulkowski <c...@a...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:00cc01c19546
    $c595c220$1...@i...bialy.pl.auchan.com...

  • 6. Data: 2002-01-04 19:07:46
    Od: "Rafał" <r...@p...onet.pl>

    Mówię oczywiście :)) - o dziale audytu wewnętrznego

    Użytkownik clockworkoi <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a13o2a$dp5$...@n...onet.pl...