PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca - nowy serwis w Gazeta.pl

  • 1. Data: 2002-01-03 13:06:21
    Temat: Praca - nowy serwis w Gazeta.pl
    Od: DJ <d...@p...gazeta.pl>

    http://www.gazeta.pl/praca/

    - oferty pracy i pracowników
    - cv i listy motywacyjne
    - kalkulatory
    - poradniki
    - słowniki
    - eksperci

    i wiele innych materiałów, w tym odpowiedzi na pytania pojawiające się
    na tej grupie.

    Zajrzyj, zapraszamy.

    --
    DJ

  • 2. Data: 2002-01-04 13:36:19
    Temat: Odp: Praca - nowy serwis w Gazeta.pl
    Od: "ALBatros" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik DJ <d...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...gazeta.pl...
    > http://www.gazeta.pl/praca/
    >
    > - oferty pracy i pracowników
    > - cv i listy motywacyjne
    > - kalkulatory
    > - poradniki
    > - słowniki
    > - eksperci
    >
    > i wiele innych materiałów, w tym odpowiedzi na pytania pojawiające się
    > na tej grupie.

    Szczerze???
    Taki sobie serwisik...
    A najbardziej dobija mnie sposob prezentacji ofert pracy:
    - nieczytelny
    - przeladowany irrewelentnymi informacjami

    A jakie jest Wasze zdanie?

    pozdrawiam
    ALB

  • 3. Data: 2002-01-04 15:32:42
    Temat: Re: Odp: Praca - nowy serwis w Gazeta.pl
    Od: kingram <k...@g...net>

    ALBatros wrote:

    <ciach>

> [...]
    > A najbardziej dobija mnie sposob prezentacji ofert pracy:
    > - nieczytelny
    > - przeladowany irrewelentnymi informacjami

    Probowalem kalkulatora zarobkow pod Szkapa/Linuxem...
    Fatalny (m.in. nie potrafi znalezc pliku z css ;o)
    Trz kilka razy kliknac wstecz i szybciutko stop zeby zobaczyc wyniki...
    Liczy chyba poprawnie - ale jest nie dostepny dla zwyklego usera...
    Webmasterka sie klania...
    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 4. Data: 2002-01-04 16:14:24
    Od: Beata Jaworowska <b...@g...pl>

    przeladowany irrewelentnymi informacjami????

    nie bardzo rozumiem co ALBATROS ma na mysli..., tzn. które z
    informacji sa nieodpowiednie?
    a poza - to nie sa konstruktywne zarzuty, tylko irrewelentne wrazenia
    czekam wiec na inne krytyczne glosy
    pozdrawiam wszystkich AMATOROW PRACY

  • 5. Data: 2002-01-04 21:11:30
    Temat: Re: Praca - nowy serwis w Gazeta.pl
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.gazeta.pl/praca/
    >
    > - oferty pracy i pracowników
    > - cv i listy motywacyjne
    > - kalkulatory
    > - poradniki
    > - słowniki
    > - eksperci
    >
    > i wiele innych materiałów, w tym odpowiedzi na pytania pojawiające się
    > na tej grupie.
    >
    > Zajrzyj, zapraszamy.

    te kolory mi przeszkadzają. Wróćcie do poprzedniej szaty,

    Piotr

  • 6. Data: 2002-01-04 21:56:52
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    Na pewno trzeba zmienic kolor tekstow:
    jasnobiebieskiego tekstu na granatowym tle (najlepiej na bialy tekst
    lub zolty tekst)
    jasnoniebieskiego tekstu na jasnoniebieskim tle (najlepiej na czarny
    tekst).
    Bo na razie trudno cokolwiek zobaczyc....
    Marecki

  • 7. Data: 2002-01-04 22:01:42
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALBatros" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Szczerze???
    > Taki sobie serwisik...
    > A najbardziej dobija mnie sposob prezentacji ofert pracy:

    Tzn, co jest nieczytelne ?

    > - przeladowany irrewelentnymi informacjami

    A po polsku ?

    --
    Jacek

  • 8. Data: 2002-01-04 22:42:30
    Temat: Odp: Odp: Praca - nowy serwis w Gazeta.pl
    Od: "ALBatros" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Beata Jaworowska <b...@g...pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...
> [...]
    > informacji sa nieodpowiednie?
    > a poza - to nie sa konstruktywne zarzuty, tylko irrewelentne wrazenia

    Spokojnie. Wysokie cisnienie jest ponoc niezdrowe na serduszko... Ale jak
    ostatnio wyczytalem najbardziej je podnosi obecnosc szefa... Patrzy przez
    plecy? ;)
    A co do irrelewentnosci. Juz wyjasniam. Oferty pracy (ciekawe) sa
    przedzielone szeregiem informacji typu - chalupnictwo w domu, adresowanie
    kopert, wyslij znaczek pocztowy za 4 zl. Albo powtarzajace sie 10 razy
    ogloszenia. itp. itd.
    Takie informacje, oferty sa dla mnie irrelevant.
    A swoja droga musze przyznac, ze portal Agory, ktory na sam poczatku byl dla
    mnie wielkim niewypalem, falstartem, przedwczesnym .. itd. robi sie coraz
    lepszy, coraz ciekawszy i coraz bardziej ... internetowy. Chyba maleje wplyw
    p. Luczywo?
    No to tyle ja.
    Beato - nizszego cisnienia zycze :)

    pozdrawiam
    ALB

    ps. odpowiadaj prosze pod, a nie nad cytowana trescia i tnij ja. dziekuje

  • 9. Data: 2002-01-05 15:05:44
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > przedzielone szeregiem informacji typu - chalupnictwo w domu, adresowanie
    > kopert, wyslij znaczek pocztowy za 4 zl. Albo powtarzajace sie 10 razy

    Po to szukanie mozna zawezic, zeby dostac tylko to, co Cie interesuje ....
    Bo jednego interesuje oferty pracy dla managera,a kogos innego pracy
    chalupniczej.

    --
    Jacek