PracaGrupypl.praca.dyskusjeart. 33 kodeksu pracy › Re: art. 33 kodeksu pracy
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: art. 33 kodeksu pracy
    Date: Fri, 16 Jan 2004 20:31:03 +0100

    Dnia 04-01-16 19:48, osoba przedstawiająca się jako
    "s...@p...onet.pl" napisała:

    > Przeczytaj dokładnie przepis i się zastanów .Odp. jest w przepisie .który
    > zacytowałeś. Pozdrawiam.

    Myślę że z tego artykułu nie da jednak wyciągnąć odpowiedzi na to
    pytanie. Przepis mówi o możliwości wypowiedzenia a jeśli dobrze
    interpretuję intencje Liwiusza to pyta on o to czy można jedną ze stron
    takiego prawa pozbawić. Odpowiedź wydaje mi się być negatywna ale to
    tylko moje subiektywne odczucie. Jednakże zastanawiam się nad sensem
    takiego rozwiązania. Przecież, myśląc zdroworozsądkowo, strona nie
    mająca prawa wypowiedzieć umowy takiej umowy po prostu nie podpisze.

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /