PracaGrupypl.praca.dyskusjeaplikowanie jesli nie ma naboru › Re: aplikowanie jesli nie ma naboru
  • Data: 2006-02-22 18:11:41
    Temat: Re: aplikowanie jesli nie ma naboru
    Od: "karinski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja sobie robie tak
    biore ksiazke telefoniczna zakreslam adresy i telefony firm
    i instytucji urzedow w ktorych uwazam
    ze fajnie by sie pracowalo
    drukuje i podpisuje cv i lm
    daje piekna biala teczke ide do dzialu kadr
    pytam czy moge zostawic
    i wychodzac zadaje pytanie czy kogos nie potrzebuuja
    nawet jak pada odpowiedz nie
    to zostawiam teczuszke i ide

    telefony mialem roznie po tygodniu dwoch
    raz po pol roku

    ja nawet mysle ze to wieksza szansa na znalezienie pracy
    niz przy rekrutacji oglaszanej
    dlatego ze czesto zdarza sie ze ktos z pracy odchodzi
    lub bierze urlop itd
    i cie wsadzaja na to miejsce

    a przy rekrutacji czasem ciezko wygrac z kims
    kto ma wpisane w cv duzo wiecej niz my

    moj sposob uwazam za skuteczny i efektywny