PracaGrupypl.praca.dyskusje › agencja pracy czasowej-co to jest,jak działa?

  • 1. Data: 2004-06-11 15:49:27
    Temat: agencja pracy czasowej-co to jest,jak działa?
    Od: "mg" <m...@p...onet.pl>

    Jak załozyć agencję pracy czasowej, która mogłaby wypożyczać pracowników za
    granicę-firmie niemieckiej np.
    Gdzie szukac uregulowań prawnych, czy są potrzebne sa licencje, zezwolenia
    itp.
    Za każde rzeczowe informacje będę baaardzo wdzięczna.
    Małgorzata

  • 2. Data: 2004-06-11 21:01:38
    Temat: Re: agencja pracy czasowej-co to jest,jak działa?
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    1. Pomysl postawiony na glowie! Oni maja na miejscu swoje interimy.
    2.Ew. pracownicy podlegaja takim samym ograniczeniom jak inni Polacy.
    3. Dlaczego od razu, bez doswiadczenia za granice?!
    Ogolnie pomysl bez sensu i szans na powodzenie.
    t.

  • 3. Data: 2004-06-11 22:08:01
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    > 1. Pomysl postawiony na glowie! Oni maja na miejscu swoje interimy.
    Moze i maja ale nie tak konkurencyjne jak polskie ... placowo, jakosciowo
    !!!
    > 2.Ew. pracownicy podlegaja takim samym ograniczeniom jak inni Polacy.
    Generalnie tak
    > 3. Dlaczego od razu, bez doswiadczenia za granice?!
    > Ogolnie pomysl bez sensu i szans na powodzenie.
    No tu sie nie zgodze, szanse duze, tylko pomyslunku trza i troche obycia
    pozdr
    nornik

  • 4. Data: 2004-06-12 01:50:46
    Od: "mg" <m...@p...onet.pl>

    drogi kolego
    1.mam zapotrzebowanie na takie usługi
    2.prosiłam o rzeczowe uwagi na temat jak się do tego zabrać,a nie doradzanie
    typu "lepiej daj sobie z tym spokój,bo i tak ci nie wyjdzie"
    To akurat monopol mojej Mamy,nie chcesz chyba jej chleba zabierac?
    Pozdrawiam
    mg

  • 6. Data: 2004-06-12 09:50:27
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    1.Niezle sie rozpedzilas, 2 identyczne posty na grupe+taki sam na priv!
    2. To , ze masz zapotrzebowanie to pikus! Wazne jest to , ze przez nastepne 6,5
    roku w Niemczech nie beda mogli legalnie pracowac(za wyjatkim prac sezonowych w
    rolnictwie itp).
    3. Posrednictwo pracy w obrocie zagranicznym podlega obowiazkowi posiadania
    koncesji Ministerstwa Pracy itd.
    4.Twoja mama ma racje! Stawiam dolary przeciw orzechom, ze Ci nie wyjdzie. To
    tak jakbym ja zabieral sie za programowanie w C++ i pytal na Usenecie co to jest
    C++ bo mam zapotrzebowanie na program w tym jezyku i jak mi ktos poda info to go
    napisze.
    t.

  • 7. Data: 2004-06-13 20:45:07
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    terrorysta wrote:

    [ ... ]

> [...]
    > C++ bo mam zapotrzebowanie na program w tym jezyku i jak mi ktos poda info to go

    A czemu nie ? Jak jest zapotrzebowanie to sie człowiek uczy, robi i
    sprzedaje. Takie zapotrzebowanie to świetna okazja. Czas poświęcony na
    naukę przynosi wymierne korzyści, na dodatek od razu. A wiedza zostaje
    na przyszłość.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 8. Data: 2004-06-13 23:17:26
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

> [...]
    > sprzedaje. Takie zapotrzebowanie to świetna okazja. Czas poświęcony na
    > naukę przynosi wymierne korzyści, na dodatek od razu. A wiedza zostaje

    To jest zapotrzebowanie na perfekcyjne tlumaczenie tekstow prawniczych pl->fr.
    Wchodzisz? Wystarczy nauczyc sie francuskiego i terminologii prawniczej. Jak sam
    napisales "wiedza zostaje na przyszlosc".
    Ja specjalnie pisalem o C++ bo z programowania znam jedynie programowanie
    kuchenki mikrofalowej i pralki( w znaczeniu"ustaw pokretlo").
    t.

  • 9. Data: 2004-06-13 23:52:33
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    terrorysta wrote:

> [...]
    > Ja specjalnie pisalem o C++ bo z programowania znam jedynie programowanie
    > kuchenki mikrofalowej i pralki( w znaczeniu"ustaw pokretlo").

    Jakby to na poważnie było ? Jasne że wchodzę. Sam się wprawdzie nie
    naumiem ale znajomi tłumacze też na nadmiar pracy nie narzekają. Będą
    wdzięczni za namiary. No i oczywiście kwestia kwoty. W przypadkach gdy
    samemu nie można się nauczyć, a pieniądze są zachęcające, to się
    zatrudnia ludzi którzy już się naumieli i szukają możliwości
    wykorzystania tej wiedzy :)

  • 10. Data: 2004-06-14 06:07:57
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

> [...]
    > samemu nie można się nauczyć, a pieniądze są zachęcające, to się
    > zatrudnia ludzi którzy już się naumieli i szukają możliwości
    Eh tam! Gdybys sam chcial sie nauczyc to bym sie z Toba podzielil zleceniami.
    Nie byloby to zby ryzykowne bo potrzebowalbys conajmnie 5 lat b.intensywnej
    nauki.
    W tym watku chodzilo o to, ze pytajaca nie majaca ani bladego ani zielonego
    pojecia o planowanej dzialalnosci stwierdza,ze negatywna ocena tego faktu to
    rzucanie klod pod nogi.
    ciao!
    t.