PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o staż

  • 1. Data: 2004-06-11 12:52:55
    Temat: Pytanie o staż
    Od: "Jacek- Kuba Dressler" <d...@g...pl>

    Witajcie!
    W tym roku mam zamiar skończyć studia i pójść na staż. Ostatnimi czasy
    kilkukrotnie obiło mi się o uszy, że staż jest przeznaczony dla osób po
    studiach, które do tej pory wogóle nie pracowały. Jest tak naprawdę?

    Z góry dziekuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam!
    Kuba

  • 2. Data: 2004-06-11 20:26:47
    Temat: Re: Pytanie o staż
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > W tym roku mam zamiar skończyć studia i pójść na staż. Ostatnimi czasy
    > kilkukrotnie obiło mi się o uszy, że staż jest przeznaczony dla osób po
    > studiach, które do tej pory wogóle nie pracowały. Jest tak naprawdę?

    art.53 ustawy o promocji zatrudnienia - staz jest dla osob:
    1. do 25 roku zycia
    2. do 27 roku zycia, ktore w ciagu ostatnich 12mies skonczyly szkole wyzsza

    --
    Jean
    odpisujac na mejla dodaj [news] w temacie, inaczej mejl trafi do kosza