PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Poznań / Tłumacz

  • 1. Data: 2004-06-11 15:00:32
    Temat: Re: Poznań / Tłumacz
    Od: "Kon Man" <dedalus@SKASUJ_WERSALIKIIgazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <s...@b...internetdsl.pl> napisał w wiadomości
    news:ca6d4f$ium$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > - obsuga komputera (Windows, Office)
    > - umiejętność jasnego wypowiadania się w formie pisemnej - język polski
    >
    > Mile widziane:
    > - znajomość innego języka obcego
    > - mile widziane Certificate of Proficiency in English lub Certificate in
    > Advanced English
    >

    > Oferujemy stałą pracę dla studentów III, IV, V roku, na pełen lub część
    > etatu, atrakcyjne warunki zatrudnienia.
    >
    > Oferta kierowana wylacznie dla osob z Poznania oraz okolic.
    >
    > Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
    >
    > Zainteresowane naszą ofertą osoby prosimy o przesłanie lm,cv wraz z

    W temacie powinno chyba raczej być: Poznań / Sekretarka...

    KM

  • 2. Data: 2004-06-12 17:55:25
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Kon Man; <cacheh$o1f$1@inews.gazeta.pl> :

    > W temacie powinno chyba raczej być: Poznań / Sekretarka...

    Tam sekretarka:

    Przedstawiciel Handlowy

    Pracownik Działu Handlowego

    j.w

    Poszukuje handlowca z płynnym angielskim - jego kłopot, bo na ogłoszenie
    na Tłumacza, zwalą mu się tłumacze, a nie PH. Swoją drogą ogłoszenie
    może świadczyć o osobie ogłoszeniodawcy - taki
    hiperpseudoprofesjonalista o "pozytywnym" nastawieniu - czyli - "co mi
    Pan tu mówisz, że się nie da, wszystko się da" przy zerowym
    doświadczeniu własnym/obyciu z tematem. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)