PracaGrupypl.praca.dyskusjeabsolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy? › Re: absolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy?
  • Data: 2002-05-21 11:11:47
    Temat: Re: absolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy?
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/5/02 10:50 AM, in article ac7oko$nc4$...@n...onet.pl, "Joanna"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Czesc!
    > Za miesiac z kawalkiem koncze polonistyke i tak sie zastanawiam nad
    > swoimi szansami znalezienia pracy.

    Proponuje Ci rozwiazanie z wlasnego podworka:
    Zrob kurs (albo naucz sie sama, to skomplikowane nie jest) redaktora
    technicznego albo korektora, zalatw sobie dostep do Internetu (jesli jeszcze
    nie masz), zainwestuj w Acrobata (no i oczywiscie w komputer) i rozeslij
    oferty do agencji reklamowych i wydawnictw - dobra korektorka (=szybka i
    dokladna) to skarb.
    Nie dam Ci gwarancji, ze to wypali, ale taki pomysl mi do glowy przyszedl,
    wiec 'sprzedaje'. Po prostu chyba sam bylbym zainteresowany takimi uslugami.

    Pozdrawiam i powodzenia
    Michal