PracaGrupypl.praca.dyskusjeabsolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy? › Re: Odp: absolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy?
  • Data: 2002-05-21 21:56:51
    Temat: Re: Odp: absolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy?
    Od: Tomasz <p...@t...na.news.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Joanna" <d...@p...onet.pl> wrote in
    news:acdlqc$a12$1@news.onet.pl:

    > porządne
    >
    > To az tak zla opinie mamy?;-)

    > ktory
    >
    > Racja. Wielkie dzieki za cenne rady.

    > No to na taka inwestycje to jeszcze mnie na szczescie stac:-)))
    >
    > Pozdrawiam
    > Joan

    Ja mogę tylko dopisać, że korektorko/redaktorka z którą współpracuję jest
    tak zawalona, że teksty czasami czekają w kolejce.... Jak rozmawiam - nie
    są to kokosy, ale na brak zajęcia i nudę nie narzeka

    Tylko jest kilka warunków - solidność i terminowość (w drastycznych
    sytuacjach - tekst 19.00, korekta na 5.00 (w nocy)) , nie zmienianie
    znaczenia zdań (teksty techniczne), umiejętność "ujednolicania" tekstów -
    np. gdy tłumaczy kilku (szybciej)

    Paradoksalnie coraz mniej osób umie pisać po polsku.....
    Pomysły (merytorycznie) może i są, ale forma - katastrofa

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz