PracaGrupypl.praca.dyskusjeabsolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy? › Odp: Odp: absolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy?
  • Data: 2002-05-23 12:31:13
    Temat: Odp: Odp: absolwent polonistyki - jakie szanse na znalezienie pracy?
    Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mogę tylko dopisać, że korektorko/redaktorka z którą współpracuję jest
    > tak zawalona, że teksty czasami czekają w kolejce.... Jak rozmawiam - nie
    > są to kokosy, ale na brak zajęcia i nudę nie narzeka

    A czy wielkim nietaktem bedzie zapytac o skonkretyzowanie tych "kokosow"?
    Chodzi mi tylko o to, ze w ogole pojecia nie mam, jaka ewentualnie cene
    swych uslug bym mogla podawac.

    > Tylko jest kilka warunków - solidność i terminowość (w drastycznych
    > sytuacjach - tekst 19.00, korekta na 5.00 (w nocy)) , nie zmienianie
    > znaczenia zdań (teksty techniczne), umiejętność "ujednolicania" tekstów -
    > np. gdy tłumaczy kilku (szybciej)

    Z tym akurat by nie bylo problemu.

    > Paradoksalnie coraz mniej osób umie pisać po polsku.....
    > Pomysły (merytorycznie) może i są, ale forma - katastrofa

    Taaak, ale ludziom tez coraz mniej zalezy na kulturze jezyka, nawet w
    mediach, gdzie jezyk powinien byc wzorcowy, roi sie od bledow...

    > Pozdrawiam,
    > Tomasz

    Pozdrawiam rowniez
    Joan