PracaGrupypl.praca.dyskusjea dzisiaj w moim miasteczku... › Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    From: "Efro" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    Date: Sun, 7 Jul 2002 02:52:51 +0200

    > moj
    > ;))
    >
    > Miał możliwość pracy w dobrej klinice w Niemczech (teraz bym pewnie
    > wylegiwał się gdzieś na Malediwach). Ale to wiązałoby sie z koniecznością
    > stałego wyjazdu.. Czy uważasz, że zdolni powinni pracować tylko za
    granicą?

    Oczywiscie i to z pozytkiem dla kraju, jezeli wroca to z bogatszymi
    doswiadczeniami.

    ?

    > W tym temacie trudno sie wypowiadać - "zwykłych" lekarzy jest pewnie za
    > dużo, ale specjalistów za mało (pytanie:
    > dlaczego niektóre operacje przeprowadzane sa tylko w USA?)

    Bo tego typu operacje sa kosztowne, a jak dobrze wiesz, ci ludzi ktorzy sie
    na to decyduja
    nie maja innego wyjscia i sa krolikami doswiadczalnymi, wszystkie anomalie
    swietnym
    punktem badan, na czlowieku, wiele lekow w ten sposob powstalo.

    Ja tez ;))