PracaGrupypl.praca.dyskusjea dzisiaj w moim miasteczku... › Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
  • Data: 2002-07-07 00:50:52
    Temat: Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    Od: Jim <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-07-04 22:08, Użytkownik DanielR napisał:
> [...]

    mgr farmacji z roczna praktyka i prawem do wykonywania zawodu. Jezyk
    Angelski + Prawo Jazdy B. Poszukiwany na stanowisko kierownika malej
    hurtowni. Pensja niezla. Ogloszenia w prasie lokalnej. Po 8 miesiacach
    stanowisko dalej nie obsadzone. Poziom kandytatow zalosny (czesto
    niezgodny z ogloszeniem). W miescie jest Akademia Medyczna.

    Czasami sie zastanawiam. Niby z jednej strony kiepsko placa i trudno o
    prace. Ale z drugie strony potencjalni pracownicy g... umieja i g...
    chca sie nauczyc. Natomiast zarabiac chca duuuzooo. Taki pracownik w
    firmie to przeciwienistwo krola Midasa... czego sie nie dotknie do sie
    obraca w ... a moze ja mam tylko pecha ?

    Jim