PracaGrupypl.praca.dyskusjea dzisiaj w moim miasteczku... › Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    From: "Peem" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: a dzisiaj w moim miasteczku...
    Date: Sat, 6 Jul 2002 01:13:56 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@212.191.160.225

    Użytkownik "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ag5638$do8$1@news.gazeta.pl...

    > Placilismy lapowki za rzeczy teoretycznie darmowe, lekarze umawiali sie z
    > zona na wizyty prywatne w trakcie przyjec w klinice,

    Tu można tylko zabluźnić, powstrzymam się jednak.

    > 3.Bazujac na tych doswiadczeniach ze zrozumieniem czytam rozne teksty
    > krytyczne dotyczace poparcia lekarzy dla obecnego systemu i metod jakimi
    > ciagna z niego kozysci. Uwazam ze powinni byc wysoko oplacani, ale
    > nadurzycia jakie widywalem i o jakich slysze, powinny byc surowo karane.

    Moje doświadczenia, mimo że w sumie ja nie powinienem mieć żadnych
    problemów, są podobne. W zeszlym roku, jak zlamalem sobie reke, jezdzilem
    przez caly dzien od szpitala do szpitala, po to by wieczorem pojechac w
    koncu na pogotowie - tam musieli mnie przyjąć. W szpitalach gadka wyglądała
    mniej wiecej tak: moge pana zapisać na za 3 tygodnie
    :-)))))

    > 4.Zobacz jakimi samochodami przyjezdza pod szpital wiekszosc lekarzy i
    > odnies to do ich zarobkow.Nie mowie tego z zazdrosci tylko jako argument,
    ze
    > podstawowe zrodlo utrzymania maja poza pensja i etatem

    A zobacz jakimi samochodami jeżdzą urzędnicy :-)

    Pozdrawiam

    P.