PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy › Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
  • Data: 2010-10-14 18:07:44
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jcm wrote:

    > Zapytam ponownie: po co komu Urzędy Pracy?

    Dżizas, ale Ty to jesteś! UP są po to, żeby urzędnicy mieli pracę! I żeby
    mogli poczuć się WAŻNI, przyznając dotację krewnym i znajomym Królika. I
    żeby Dziura Budżetowa rosła w siłę, i żeby mogli organizować niezliczone
    kursy wyplatania łubianek...
    J.

    PS. Też nie wiem, po co są Urzędy Pracy. I parę innych instucji też.