PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy › Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
  • Data: 2010-10-14 23:49:53
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: Irving Washington <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.10.2010 20:07, krys wrote:
    > PS. Też nie wiem, po co są Urzędy Pracy. I parę innych instucji też.
    A choćby po to, by monitorować rynek pracy i tworzyć rankingi zawodów
    nadwyżkowych / deficytowych. Oraz statystyki bezrobocia wśród kobiet.
    Do tego trochę danych na temat 45+.

    Sporadycznie od tego, by zapłacić za gówno warty raport na temat rynku
    pracy w stylu "55% badanych podrapało się po jajach na pytanie, czy
    okradają swojego pracodawcę".

    Wszystko to po to, byśmy mogli uzasadnić przed Unią konieczność
    wyciągnięcia z niej kilku milionów złotych rocznie na dosyć mało
    przydatne, lecz za to zajebiście dobrze opisane we wniosku o
    dofinansowanie projekty doradczo-szkoleniowe.

    I się kręci.

    Wiem, cyniczne. Ale tak często wygląda ten rynek.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych