PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy › Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
  • Data: 2010-10-14 14:06:36
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do urzędu pracy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:i971g6$6op$1@inews.gazeta.pl...

    > Co nie zmienia faktu, ze mozliwosc istnieje.
    Istnieje, owszem.
    Istnieje też możliwość odmowy.
    Ciekawym która możliwość działa częściej.

    (...)
    > Nie rozumiem tylko swietego oburzenia kilku osob.
    Nie martw się tym.
    Moze ich wcale nie warto próbowac zrozumieć, ani nawet brać pod uwagę?

    > Facet placil podatki, stracil prace (na kazdego moze trafic), to i szuka
    > wsparcia od strony panstwa, na ktore wczesniej lozyl grube pieniadze.
    A jak nie stracił pracy tylko w ogóle nie pracował (przecież tam mowa o
    odbywaniu stażu - pytałem czy czytałeś dokładnie)?
    Jest i będzie jednak zawsze kwestią dyskusyjną co konkretnie należy się
    obywatelowi za haracz państwu płacony.
    Kiedyś wczasowicze płacili tzw. opłatę klimatyczną, np. w górach, nad
    morzem. Czyli za wyoddychiwanie miejscowym ich leszego niż gdzie indziej
    powietrza. To i inne bzdury są przecież możliwe.

    > Moze od razu urzadzic pikiete pod szpitalem, bo skoro ja place i nic mi
    > nie jest, to bezrobotny u lekarza tez "sie z chujem pozamienial"?
    Oraz pikiety pod siedzibami i oddziałami TU jeśli wypadków nie powodujesz a
    OC płacisz.

    --
    Jotte