PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie za porozumieniem stron a zwolnienie lekarskie - długie › Re: Zwolnienie za porozumieniem stron a zwolnienie lekarskie - długie
    From: g...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie za porozumieniem stron a zwolnienie lekarskie - długie
    Date: 8 Apr 2003 18:36:21 +0200

    > Użytkownik "emeryt" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No niestety takie sa dzisiaj firmy. Ja mialem podobnie. Zeby sie zemscic na
    > "kochanej" mej firmie (bylem na dosc wysokim stanowisku, wiec wiedzialem
    > gdzie sa niedociagniecia i gdzie uderzyc zeby najbardziej zabolalo) zeslalem
    > na nią poslugujac sie tez nawiazanymi w pracy kontaktami i znajomymi:
    > 1) Kontrol z Izby Skarbowej
    > 2) Kontrol z Sanepidu
    > 3) Kontrol z PIP-u
    > 4) Kontrol najgorsza dla hipermarketu czyli PIH

> [...]
    1. -- k o n t r o l a --
    2.wyciągnij jak najwięcej , nie miałam zaszytu znać pracodawcy , który
    uwzględni "to co kiedyś ktoś dla dobra firmy" - dla nich najważniejsza jest
    ostatnia wpadka. Mam co prawda niezłą pracę ,ale jak widzę co potrafią zrobić
    z ludżmi - to życzę wszystkiego najgorszego / oprócz śmierci oczywiście/.
    --G