PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie za porozumieniem stron a zwolnienie lekarskie - długie › Re: Zwolnienie za porozumieniem stron a zwolnienie lekarskie - długie
  • Data: 2003-04-08 10:19:39
    Temat: Re: Zwolnienie za porozumieniem stron a zwolnienie lekarskie - długie
    Od: "przemo77" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "emeryt" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b6sd4n$gef$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam szanownych grupowiczów.
    >
    > Na początek opiszę pewną historię. - niestety prawdziwą.

    No niestety takie sa dzisiaj firmy. Ja mialem podobnie. Zeby sie zemscic na
    "kochanej" mej firmie (bylem na dosc wysokim stanowisku, wiec wiedzialem
    gdzie sa niedociagniecia i gdzie uderzyc zeby najbardziej zabolalo) zeslalem
    na nią poslugujac sie tez nawiazanymi w pracy kontaktami i znajomymi:
    1) Kontrol z Izby Skarbowej
    2) Kontrol z Sanepidu
    3) Kontrol z PIP-u
    4) Kontrol najgorsza dla hipermarketu czyli PIH

    Efekty kontroli: zamknieto jeden z najwazniejszych dzialow (mieso, wedliny -
    sam sie zdziwilem ale znalezli Salmonelle), kary w sumie osiagnely okolo 30
    tys zl. i prawdopodobnie poleca tez glowy dyrektorow. Tak wiec jestem z
    siebie bardzo dumny, bo zemscilem sie strasznie na nieuczciwym pracodawcy.
    Radze zrobic podobnie jesli wiesz gdzie uderzyc.

    PS: Jeszcze na dodatek bede sie z nimi sadzil za niewyplacone nadgodziny i
    brak wolnej niedzieli przez 3 lata mojej pracy.