PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie z pracy przez pracodawcę › Re: Zwolnienie z pracy przez pracodawcę
    From: "Podopieczny" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie z pracy przez pracodawcę
    Date: Sat, 18 Sep 2010 10:54:59 +0200

    Więc tak:

    Od dnia 12.08.2008 roku byłem zatrudniony w Firmie X jako kierowca samochodu
    ciężarowego na umowę o pracę na czas nieokreślony.

    W miesiącu sierpniu tego roku kupiłem swój samochód ciężarowy, wprowadzając
    go do tej samej firmy co samochód mojego pracodawcy jednym słowem mówiąc
    stałem się konkuręcją dla mojego szefa.

    Szef mój zaprosił mnie na rozmowę powiedział, że mnie zwalnia bo jestem dla
    niego konkurencją, kazał wykorzystać 19 dni urlopu za 9 miesięcy tego roku.

    Jaszcze nie dostałem żadnego wypowiedzenia była to tylko rozmowa.

    Stąd moje pytanie

    1. czy należy mi się jakaś opdrawa?
    2. i ci jeszcze?