PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie z pracy przez pracodawcę › Re: Zwolnienie z pracy przez pracodawcę
  • Data: 2010-09-17 22:47:25
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy przez pracodawcę
    Od: Irving Washington <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.09.2010 00:03, ktos wrote:
    > Z polskiego na nasze (google translator :)
    > Na etacie jezdzil jako kierowca ciezarowki, kupil wlasny samochod,
    > zatrudnil kierowce i zaczal swiadczyc uslugi jako konkurencja dla
    > wlasnego pracodawcy. jak sie pracodawca dowiedzial to go wyp..lil.
    Dla mnie zagadką pozostają dwie kwestie: czemu pracodawca mianowany jest
    skąpcem (po 25 czy iluś tam miesiącach pracy - nagłe olśnienie?) i, żeby
    nie skrzywdzić "wątkodawcy" bezpodstawnym podejrzeniem - czy faktycznie
    stanowił konkurencję dla pracodawcy, czy nie?

    Hallo, Wątkodawco - podaj więcej faktów (bardzo proszę - z minimalnym
    poszanowaniem zasad interpunkcji; jeśli to możliwe oczywiście).

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych