PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie z pracy przez pracodawcę › Re: Zwolnienie z pracy przez pracodawcę
  • Data: 2010-09-18 16:32:17
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy przez pracodawcę
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i722uu$ghg$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

    > Co to znaczy ze wprowadziłes go do tej samej firmy?
    Ma chłop trudności z sensownym wysławianiem (i jeszcze ta konkurĘcja"...).
    Wg mnie jego szef świadczy usługi transportowe z użyciem swojego środka
    transportu, a jego zatrudniał jako kierowcę.
    Teraz on kupił sobie ciężarówkę i zaczął świadczyć takie same usługi dla tej
    samej firmy.
    Może na maturę chce zarobić? ;)

    --
    Jotte