PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie z pełnienia obowiązków › Re: Zwolnienie z pełnienia obowiązków
    From: "Agent" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie z pełnienia obowiązków
    Date: Tue, 5 Nov 2002 07:04:04 +0100

    Użytkownik Madzia <madziaha@_NOSPAM_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq6dhp$k7b$...@n...tpi.pl...
    > Finał jednak jeszcze nie nastąpił, nie przyjęłam dziś pisma,

    Tak jak pisalem w poprzednim poscie, Twoja zgoda nie jest tu potrzebna, wiec
    nie ma wiekszego wplywu na to czy pismo zwalniajace Cie ze swiadczenia pracy
    przyjmiesz czy zostanie Ci ono dostarczone poczta, to jest wola pracodawcy i
    to on zwalnia Cie ze swiadczenia pracy.

    > bo pod nim chciała się w zastępstwie pracodawcy podpisać kierowniczka
    działu kadr.
    > Była wielce zdziwionia kiedy odmówiłam przyjęcia pisma i stwierdziłam, ze
    > przyjmę tylko z podpisem właściwej osoby.

    Wlasciwie to mozesz powiedziec ze sie czepiam, ale pewna jestes ze wlasnie
    ta osoba nie byla ta wlasciwa do podpisania takiego pisma?. Jezeli jestes
    pewna ze pani kierowniczka przekroczyla swoje kompetencje to masz duze
    szanse zajac jej miejsce :-)

    > Dalej, zarzucono mi, w odpowiedzi na moje wcześniejsze odwołanie, że nie
    > posiadam odpowiednich kompetencji, (ciach)

    Z tego co zrozumialem z wczesniejszej Twojej wypowiedzi to Twoje stanowisko
    zostalo zlikwidowane, wiec co ma wspolnego z tym zakres Twoich kompetencji i
    kwalifikacji?
    do pracy na swoim stanowisku, nie chcę tu

    > ale kiedy spytałam owej
    > pani, czy zwolnienie mnie z obowiązku świadczenia pracy będzie
    równoznaczne
    > ze zwolnieniem mnie z obowiązku stawiania się w pracy (to była moja
    > prowokacja, wywołana odpowiedzią kogoś z was) to pani zrobiła jeszcze
    > wieksze oczy.

    Zwolnienie ze swiadczenia pracy jest okresleniem jednoznacznym i mysle ze
    nie wymaga komentarza. Natomiast Pania kadrowa odsylam do bardzo waznej w
    jej pracy lektury zwanej Kodeksem Pracy. Albo sie zwalnia ze swiadczenia
    pracy, albo sie odsuwa od stanowiska, czy projektu, gdzie nadal pracodawca
    wymaga od nas swiadczenia pracy, byc moze w innym zakresie nie wykraczajacym
    poza nasze kwalifikacje.

    > Stwierdziła tylko, że ona nie wie, bo z takim trybem zwolnienia ona
    spotyka
    > się po raz pierwszy....

    Pozostawie bez komentarza :-)

    > moje normalne, niemożliwie poprawne zachowanie zakłócało wewnętrzny
    > spokój mojego pracodwacy, stąd jego wspaniałomyślność, będąca jednocześnie
    > kamuflażem, i tu właśnie tkwi podstęp.

    Nie czytalas tego co napisalem w poprzednim poscie, albo napisalem to w
    sposob zbyt zawily.

    > szukająca nowej pracy Madzia

    Duzo wytrwalosci

    Pozdrawiam Krzysztof