PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie z pełnienia obowiązków › Re: Zwolnienie z pełnienia obowiązków
    From: "Madzia" <madziaha@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie z pełnienia obowiązków
    Date: Mon, 4 Nov 2002 19:21:11 +0100

    Bardzo dziękuję za wszelkie wskazówki, rady i sugestie.
    Finał jednak jeszcze nie nastąpił, nie przyjęłam dziś pisma, bo pod nim
    chciała się w zastępstwie pracodawcy podpisać kierowniczka działu kadr.
    Była wielce zdziwionia kiedy odmówiłam przyjęcia pisma i stwierdziłam, ze
    przyjmę tylko z podpisem właściwej osoby.
    Dalej, zarzucono mi, w odpowiedzi na moje wcześniejsze odwołanie, że nie
    posiadam odpowiednich kompetencji, do pracy na swoim stanowisku, nie chcę tu
    ciągnać wątku kompetencji (na to stanowisko dostałam się po przejsciu testów
    kompetencji oraz kilku rozmów kwalifikacyjnych), ale kiedy spytałam owej
    pani, czy zwolnienie mnie z obowiązku świadczenia pracy będzie równoznaczne
    ze zwolnieniem mnie z obowiązku stawiania się w pracy (to była moja
    prowokacja, wywołana odpowiedzią kogoś z was) to pani zrobiła jeszcze
    wieksze oczy.
    Stwierdziła tylko, że ona nie wie, bo z takim trybem zwolnienia ona spotyka
    się po raz pierwszy....

    Dla mnie cała ta sytuacja jest jednoznaczna, i dokładnie taka jak napisałam
    merowi, moje normalne, niemożliwie poprawne zachowanie zakłócało wewnętrzny
    spokój mojego pracodwacy, stąd jego wspaniałomyślność, będąca jednocześnie
    kamuflażem, i tu właśnie tkwi podstęp.

    Jeszcze raz dziekuję
    pozdrawiam
    szukająca nowej pracy Madzia