PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie sie, a rejestracja w urzedzie pracy

  • 1. Data: 2004-09-26 20:58:13
    Temat: Zwolnienie sie, a rejestracja w urzedzie pracy
    Od: Jack Houseman <K...@c...pl>

    Witam,

    Takie pytanko - czy jesli sam sie zwolnie z pracy, to mam prawo
    zarejestrowac sie jako bezrobotny? Pal szesc zasilek, ale czy jest
    mozliwosc otrzymania w tej sytuacji ubezpieczenia zdrowotnego?
    Jak dlugi jest okres od ustania zatrudnienia przez ktory jeszcze podlega sie
    ubezpieczeniu (tj. mozliwosci korzystania z lekarza)?
    Miesiac?

    Jado

  • 2. Data: 2004-09-26 21:33:17
    Temat: Re: Zwolnienie sie, a rejestracja w urzedzie pracy
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Jack Houseman" <K...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Takie pytanko - czy jesli sam sie zwolnie z pracy, to mam prawo
    > zarejestrowac sie jako bezrobotny?

    Tak, masz prawo zarejestrować się jako bezrobotny.
    > Pal szesc zasilek, ale czy jest
    > mozliwosc otrzymania w tej sytuacji ubezpieczenia zdrowotnego?

    Tak.

    > Jak dlugi jest okres od ustania zatrudnienia przez ktory jeszcze podlega
    sie
    > ubezpieczeniu (tj. mozliwosci korzystania z lekarza)?
    > Miesiac?

    Dokładnie 30 dni.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-09-27 17:56:26
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Użytkownik "Jack Houseman" napisał w wiadomości
    news:F3G5d.312540$vG5.90815@news.chello.at napisał(a):

    > Takie pytanko - czy jesli sam sie zwolnie z pracy, to mam prawo
    > zarejestrowac sie jako bezrobotny?

    Tak. To jest przecież dla bezrobotnych, a nie dla zwolnionych.

    --
    pozdrawiam
    Greg