PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca jako kurator społeczny ????

  • 1. Data: 2004-09-26 20:16:39
    Temat: Praca jako kurator społeczny ????
    Od: "Zuzina" <z...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam problem tego typu:

    Jestem od roku kuratorem społecznym. Z tego tytułu dostaję raz w miesiącu zwrot
    kosztów - ryczałt za poniesione wydatki. Nie podpisywałam żadnej umowy o pracę,
    zlecenie, dzieło itd.. z sądem. Niedawno ukończyłam studia i zarejestrowałam się
    w Powiatowym Urzędzie Pracy. Panie w urzedzie, gdy powiedziałam im o tym iż
    jestem kuratorem społecznym i dostaję zwrot kosztów stwierdziły, że jest do
    dochód przekraczający połowę najniższej płacy krajowej i muszę być skreślona z
    listy bezrobotnych.

    PROSZĘ O POMOC. NIE MAM PRACY, NIKT NIE PŁACI ZA MNIE UBEZPIECZENIA, ANI ZUSÓW,
    A PANI W PUP TWIERDZI, ŻE nie zasługuję na miano bezrobotnego. PARANOJA ????

  • 2. Data: 2004-09-26 21:48:40
    Temat: Re: Praca jako kurator społeczny ????
    Od: "MAREK" <...@m...pl>

    Użytkownik "Zuzina" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > PROSZĘ O POMOC. NIE MAM PRACY, NIKT NIE PŁACI ZA MNIE UBEZPIECZENIA, ANI
    > ZUSÓW,
    > A PANI W PUP TWIERDZI, ŻE nie zasługuję na miano bezrobotnego. PARANOJA
    > ????

    NIE. Nie paranoja. Osiągasz dochód, który uniemożliwia pobieranie zasiłku.

    MM

  • 3. Data: 2004-09-27 07:58:38
    Od: mixx22 <m...@N...pl>

    "MAREK" <...@m...pl> wrote in

    > NIE. Nie paranoja. Osiągasz dochód, który uniemożliwia pobieranie
    > zasiłku.
    >
    > MM
    hmm jesli dobrze zrozumialem to nie chodzi o pobieranie zasilku tylko
    skreslenie z listy bezrobotnych - a to juz raczej jakas mala paranoja jest

  • 4. Data: 2004-09-30 17:36:26
    Od: DuRom <r...@g...plnospam>

    Zuzina wrote :

    > Jestem od roku kuratorem społecznym. Z tego tytułu dostaję raz w
    > miesiącu zwrot kosztów - ryczałt za poniesione wydatki. Nie

    Jaki dochód? Ja tu widzę tylko zwrot poniesionych wydatków. Czy coś
    przeoczyłem?
    Pozdrówka
    Roman