PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: praca Kancelaria Prawnicza

  • 1. Data: 2004-09-26 18:21:54
    Temat: Re: praca Kancelaria Prawnicza
    Od: "firka" <f...@a...pl>

    Jakiś czas temu miałam okazję się przekonać o tym że oferta pracy w kancelarii
    prawniczej nie do końca jest prawdziwa. Zatrudnili mnie na okres próbny,
    pracowałam za darmo, obiecali umowę o pracę i skończyło się że przyjęli następną
    osobę

    firka

  • 2. Data: 2004-09-26 18:54:54
    Od: "Misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "firka" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawniczej nie do końca jest prawdziwa. Zatrudnili mnie na okres próbny,
    > pracowałam za darmo, obiecali umowę o pracę i skończyło się że przyjęli

    proponuje wizyte w pipie i rozmowę z nowoprzyjętą na twoje miejsce osobą.
    pozdr

  • 3. Data: 2004-09-28 08:14:42
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    firka wrote:
> [...]
    > pracowałam za darmo, obiecali umowę o pracę i skończyło się że przyjęli następną

    Nie we Wrocławiu ta kancelaria?

    pozdr

    cherokee

  • 4. Data: 2004-09-28 11:09:18
    Od: f...@a...pl

    > Nie we Wrocławiu ta kancelaria?

    Nie ... jak pisałam wcześnie w Krakowie, Łukowicz i Wspólnicy
    Przestrzegam osoby które się tam wybierają. A ostatnio widziałam na
    pl.praca.oferowana że znowu dali ogłoszenie. Ehhh ciężkie jest życie młodego
    prawnika :)