PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie bez okresu wypowiedzenia [?] › Re: Zwolnienie bez okresu wypowiedzenia [?]
  • Data: 2004-08-22 18:58:29
    Temat: Re: Zwolnienie bez okresu wypowiedzenia [?]
    Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gromax" <g...@W...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:cganjh$ec2$1@inews.gazeta.pl...
    > Robol napisał (nie 22. sierpnia 2004 15:55):
    Ona twierdzi, że rozwiązanie umowy nastąpiło z winy

    > moim zdaniem jest to rozwiązanie stosunku pracy na mocy KP (bodajże
    152p.1,
    > ale zaznaczam że z pamięci) czyli porozumienia stron

    ......czyli taj jak ja utrzymywałem.....

    > Jak obydwie strony zgodziły się na rozwiązanie umowy bez darcia kotów, to
    > dla mnie jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest porozumienie a nie obarczanie
    > którejkolwiek strony winą. bo za co?

    Użyłem złego sformułowania. Faktycznie mojej dyskutantce chodziło o
    rozwiązanie umowy " na wniosek pracownika" , a nie " z winy pracownika". i
    niby tak ma pracownik w dokumentach. A z taką formą się nie zgadzam, bo
    obowiązywały by przy niej okresy wypowiedzenia zawarte w przepisach.

    Robol