PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie bez okresu wypowiedzenia [?] › Re: Zwolnienie bez okresu wypowiedzenia [?]
  • Data: 2004-08-23 03:08:05
    Temat: Re: Zwolnienie bez okresu wypowiedzenia [?]
    Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości
    news:cgapgh$16t2$2@mamut1.aster.pl...

    > Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie, ze nie jest - bo powyzsze zdanie jest absurdem prawnym w
    swietle
    > prawa pracy.

    Proszę o rozszerzenie myśli.
    Dla mnie logiczne jest stwierdzenie iż jest to na mocy porozumienia stron
    jeśli strony porozumiały się w sprawie okresu wypowiedzenia [obowiązującego
    w określonej formie w przypadku zwolnienia na wniosek której ze stron].
    To że pracownik złożył podanie o niczym nie świadczy , bo podanie również
    można składać do trybu porozumienia stron.
    Robol.