PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie! Porada! › Re: Zwolnienie! Porada!
  • Data: 2006-07-11 16:24:47
    Temat: Re: Zwolnienie! Porada!
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Wielki Miś napisał(a):

    > Po pierwsze na nikogo nie pluje. (...) Chcę znać po prostu Twoje zdanie.
    Ok, czemu nie.
    Możesz rozwiazać umowę będąc na zwolnieniu. Nie wiem, na jakim pracujesz
    stanowisku w markecie, ale jeśli jest to na którym Cię wyzyskują, to nie
    przejmowałbym się tym, że mało elegancko ją zakończysz, idąc do nowej
    pracy prosto z L4.
    O co bym się postarał, to o 100% pewności, że tą nową pracę na pewno
    masz. Zdarza się czasem, że w ostatniej chwili okazuje się, że owej
    nowej pracy nie ma.

    pozdr.
    m.