PracaGrupypl.praca.dyskusjeZnajomości a szukanie pracy › Re: Znajomości a szukanie pracy
    From: "Zygi" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Znajomości a szukanie pracy
    Date: Thu, 14 Aug 2003 14:14:05 +0200

    Halosien,
    ja tez pracy wcale nie dostalem po znajomosci a juz 3. mam. Szczerze mowiac
    potrzeba tylko troche cierpliwosci no i oczywiscie trzba miec wysokie
    kwalifikacje a takze ale to juz banal trzeba te kwalifikacje sprzedac dobrze
    przez te pare minut rozmowy. To ze ktos byl na jednej rozmowie i w ciagu 3
    tygodni nie moze znalezc pracy to w sumie normalka srednio zajmuje to okolo
    3 miesiecy. Natomiast co do studiow to uwazam ze oczywiscie warto i jest to
    niezbedna a wedlug mnie tendencja jest taka ze im szersze kwalifikacje i
    wieksza wszechstronnosc pracownika tym lepiej trzeba jednak oczywiscie
    doksztalcac sie z glowa a nie chaotycznie zeby kazdy krok, kazda pozycja w
    CV (nie lubie okreslenia pozycja w CV :)) ) miala uzasadnienie w jakims
    planie. Bardzo czesto bowiem zasadnicze wyksztalcenie i umijetnosci na dane
    stanowisko wielu kandytatow ma podobych wiec decyduja umiejetnosci dodatkowe
    bo to gwarantuje wieksza elastycznosc danego pracownika. Tylko nie nalezy
    przeginac w mysl zasady jak ktos twierdzi ze umie wszystko to nie umie nic
    W poszukiwaniu pracy nalezy korzystac z wielu metod (tak twierdzi moja zona
    i ma racje ale ja jestem za leniwy i w sumie korzystam tylko z GW )
    Stworzyłem sobie takze ranking firm w ktorych najbardziej chcialbym pracowac
    i kombinuje jak sie do nich dostac - a to czesto wymaga np. pracowania od
    najnizszego stanowiska ale planowanie moim zdzniem to podstawa
    narka zygi

    ps powodzenia w szukaniu pracy

    Użytkownik "PawełW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Ja