PracaGrupypl.praca.dyskusjeZnajomości a szukanie pracy › Odp: Znajomości a szukanie pracy
  • Data: 2003-08-14 12:45:44
    Temat: Odp: Znajomości a szukanie pracy
    Od: "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co

    > ale jednak jestes złosliwy, bo ty nie jestes z lublina i nie jestes
    > kompetentny(do tego obiecywales ze sie bierzesz do roboty).
    > Jak sie znajdzie ktoś kompetentny z checia mu udziele informacji, a tobie
    > polece poczytanie lubelskiej gazety wyborczej z ostatnich paru miesięcy.

    czy to, że nie jestem z Lubilna dyskwalifikuje mnie jako osobę ciekawą
    źródła Twojej wiedzy nt. pracy w Lublinie?

    sam nawet nie wierzysz pisząc o wzięciu GW lubelskiej a do tego "z ostatnich
    kilku miesięcy"...

    własnie tacy ludzie jak Ty rozkręcają masową psychozę pt:"praca przez
    znajomości".

    dopóki nie podasz źródła wiedzy będziesz postrzegany - zapewne nie tylko
    przeze mnie - jako osoba niekompetentna i niepoważna. no offence, ale trzeba
    być odpowiedzialnym za to, co się pisze.

    Piotr