PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmywak-hardcore › Re: Zmywak-hardcore
  • Data: 2007-09-11 11:27:26
    Temat: Re: Zmywak-hardcore
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fc5n4q$par$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > Moze sie podzielisz jakims pomyslem?

    Wszyscy na to liczą, futszak odkrył coś co w Polsce się opłaca, ba on
    nawet potrafi zarobić lekką ręką 8000 zł na miecha :) nadawałby się na
    ministra gospodarki, skoro z gówna potrafi bata ukręcić :) Czekamy,
    niekoniecznie na Twój biznesplan, wiadomo, konkurecja czeka, ale chociaż
    zdradź nam czy to będzie firma handlowa, produkcyjna, a może usługowa? a
    branża?