PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmywak-hardcore › Re: Zmywak-hardcore
  • Data: 2007-09-13 12:10:08
    Temat: Re: Zmywak-hardcore
    Od: kudłacz <kudłacz@ła.ła.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fc3kv5$oi8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > i raczej różne w góre niż w dół, bo do 1k to wystarczy
    > zmywak-classic, a
    > mnie interesuje sensowny zarobek żeby pojechać na pare miesięcy,
    > przyjechać z pieniędzmi i w coś sensownego zainwestować

    futszasty kolego, tez jestem niezmiernie ciekawy jaki to biznes
    planujesz, bo pamietam jak sam kiedys pisales
    jak to prowadzac punkt ksero ludzie przychodzili do ciebie z wlasnymi
    kartkami gdyz chcieli miec taniej ;)
    nie ma co ukrywac, spoleczenstwo mamy w dalszym ciagu ubogie i przez
    najblizsze lata nic sie w tym temacie nie zmieni.
    ale moze to jest cos dla Ciebie
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=0601-766-943&lr